רשת האופנה פרופר בחרה במשרד הפרסום "פוליטי" |
||
Allmarketing | ||
רשת האופנה "פרופר", היבואנית הבלעדית של המותגים האמריקאים "פרוט אוף דה לום", "ראסל אתלטיק" ובעלת מותג הבית "פרופר" בחרה במשרד הפרסום " פוליטי" , שילווה אותה עד סוף שנת 2010. תקציב הפרסום לתקופה של הרשת נאמד על כ-1 מיליון ₪. עם החלטת הרשת לבחון את נושא הפרסום הגישו את מועמדותם משרדי הפרסום: פוגל לוין אוגלבי ומשרד הבוטיק של אדלר חומסקי – סטודיו אדלר. לדברי אלון דותן, מנכ"ל פרופר בישראל:" רשת פרופר עומדת מול אתגר חיזוק שלב החדירה הראשונית לשוק בישראל והחשיפה לקהל הלקוחות באשר הם תוך ייצור לגיטימציה עבור המותג." לדבריו:"העבודה עם משרד הפרסום הנבחר תתייחס להובלת הקמפיין הראשון והפותח של המותג החדש: פרופר, שילווה בפעילות שטח באופי גרילה אשר תיתמך בליווי פרסומי קונבנציונאלי. אין לי ספק כי ברמת המיקרו הרעיונות המקוריים, היצירתיים והחדשניים להשקת הקמפיין החדש יגרמו לבאזז תקשורתי רחב בנקודות היעד. וברמת המאקרו יידרש משרד הפרסום להמשיך בהובלת הרשת ושימור תדמיתה כמובילה בתחום אופנת הבייסיק והקז'ואל האיכותית." עוד הוסיף דותן: " אנו מאמינים כי פוליטי יצליח לבדל את פרופר כמעניקה פתרון רחב ומלא תחת קורת גג אחת בתחום אופנת הבייסיק". לדבריו: "אנו מאמינים כי משרד הפרסום פוליטי ילווה את הרשת באתגריה בהצלחה רבה." |
רשת האופנה פרופר בחרה במשרד הפרסום "פוליטי"
29 ביוני 2010
X