רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד מתמודדות על תקציב הפרסום של טיב טעם |
||
כלכליסט | ||
רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד נשארו במירוץ על תקציב הפרסום של טיב טעם. היקף התקציב השנתי לשנת 2011 עומד על 10-11 מיליון שקל, בדומה ל-2010. בכך גברו שני המשרדים על גלר נסיס ודרורי-שלומי שגם התמודדו במכרז. בשבועיים הקרובים יוחלט בטיב טעם איזה משרד לקחת. התקציב של הרשת בבעלותו של חגי שלום מטופל מאז 2007 באופן בלעדי על ידי משרד הפרסום GPS. המשרד שיזכה בתקציב יטפל גם בפרסום של החברות הנוספות של טיב טעם – מזרע (100%) וחנות כלי הבית דומו (76%). יאיר גלר אישר את הפרטים ואמר כי "מלכתחילה טיב טעם רצו משרד קטן". |
רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד מתמודדות על תקציב הפרסום של טיב טעם
25 בנובמבר 2010
X