גם בסונול רוצים מותג קפה בתחנות הדלק |
||
TheMarker | ||
חברת סונול, שעדיין נמצאת מאחור בתחום הקפה, בודקת גם היא בימים אלה את האפשרות להיכנס כשותפה ברשת בתי קפה מול כמה רשתות, כך נודע ל-TheMarker. כמו כן בודקים בחברה את האפשרות לשתף פעולה עם רשת בתי קפה באמצעות הקמת בתי קפה בתוך חנויות הנוחות ותחנות הדלק, במודל של זכיינות או של חלוקת רווחים. "אנחנו בהחלט רואים את הצורך בחיבור לעולם הקפה, כשהמטרה שלנו היא רשת בתי קפה טו גו", אמר ל-TheMarker ירון כהן, מנהל השיווק של סונול, המפעילה 165 חנויות נוחות תחת המותג so good. "כרגע יש לנו קפה שאנחנו מקבלים מיצרן מקומי, אבל הצרכן מחפש אמירה מותגית ופתרון כולל – ואם הצרכן רגיל לרשת קפה מסוימת, זה הפתרון שהוא מחפש גם בחנויות הנוחות". לגבי התזמון של המהלך, שנעשה לאחר שחברות הדלק האחרות כבר ביצעו שיתופי פעולה דומים, אומר כהן: "אני לא חושב שאנחנו מאחור לעומת החברות האחרות, אלא שקולים יותר. אנחנו נותנים פתרון חריג וחדשני בענף למכירת מכשירי חשמל בתוך חנויות הנוחות ותחנות הדלק, באמצעות שיתוף פעולה עם ניופאן, וכעת פונים לתחום הקפה". |
גם בסונול רוצים מותג קפה בתחנות הדלק
23 במאי 2011
X