ויזל מוריד את הקצב: "לא נרכוש שום מותג נוסף שמתנגש בפעילות הקבוצה" |
||
אורנה יפת,כלכליסט | ||
יש חנויות מנגו שייסגרו כי הן לא נראות כמו החלום שלי ושל הספרדים. במקביל, ייפתחו חנויות דגל נחשקות שנראות כמו כמו אלה בבירות האירופיות. ב־2015 אנחנו מעריכים שנגדיל את השטח המסחרי של המותג ב־20%". כך אמר אתמול מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס הראל ויזל . פוקס חתמה על הסכמים מול חברת PUNTO הספרדית, בעלת המותג מנגו, ומול אלביט הדמיה, בעלת הזיכיון למותג האופנה בישראל, לרכישת הזיכיון. פוקס קיבלה בלעדיות להפעלת רשת חנויות תחת המותג מנגו בישראל ובשטחי הרשות הפלסטינית, ותשלם עבור הזיכיון 3 מיליון שקל לחברה הספרדית. הסכם הזיכיון נחתם לעשר שנים ממועד הפעלת החנות הראשונה על ידי פוקס עם אופציה לעשר שנים נוספות. תקופת הזיכיון תחל בינואר 2015 בכפוף לקבלת אישור הממונה על הגבלים עסקיים. במקביל, חתמה פוקס על הסכם עם אלביט הדמיה, בעלת הזיכיון בישראל במשך עשר השנים האחרונות, ותמורת 35 מיליון שקל היא תרכוש ממנה את פעילות החברה בארץ, שכוללת רשת המונה 28 חנויות ובתוכן ריהוט, מלאי וציוד, וכן את מועדון הלקוחות. השלמת העסקה מול אלביט צפויה אף היא להתקיים ב־5 בינואר. מנגו מהווה עבור קבוצת פוקס מותג משלים שאיננו קיים כיום בפורטפוליו המותגים של הקבוצה. הוא מתחרה בעיקר בזארה הספרדית שנמצאת בידי קבוצת גוטקס ובמותג H&M. מתחרים נוספים מקומיים הם קסטרו, הוניגמן ורנואר. במקביל לקבלת הזיכיון של מנגו מנהלת קבוצת פוקס מו"מ לקבלת זיכיון למותג הספורט נייקי.
מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן |
ויזל מוריד את הקצב: "לא נרכוש שום מותג נוסף שמתנגש בפעילות הקבוצה"
2 בנובמבר 2014
X