AM:PM תתחרה בחנויות הנוחות: תשווק כריכים וסלטים מוכנים וטריים |
||
TheMarker | ||
רשת AM:PM נכנסת לשוק המזון המוכן הטרי ומשיקה מותג פרטי תחת השם Daily. קו המוצרים הראשון, בהשקעה של כמיליון שקל, יכלול מוצרי מזון מוכן (Ready to Eat) אשר ישווקו בכל סניפי הרשת. בין היתר יימכרו כריכים, לחמניות בעבודת יד וסלטי בריאות. במהלך תנסה AM:PM להתחרות, בין היתר, בבתי קפה ובחנויות נוחות. "עד היום, אם צרכן היה מעוניין לקנות סנדביץ' טרי איכותי הוא היה הולך לבית קפה. עכשיו יש לו אופציה להיכנס לסופרמרקט ולרכוש ארוחה טרייה וטובה לכל דבר ועניין", אמר ל-TheMarker עידו מור, מנכ"ל הרשת. "בניגוד לסנדביצ'ים של חנויות נוחות שמוצעים לעתים למכירה במשך מספר ימים, אצלנו מתחייבים לטריות מקסימלית, כאשר בכל יום יש אספקה טרייה ומה שלא נמכר באותו היום יורד מהמדפים". מור הוסיף כי "יש בעולם מגמה ברורה של העדפת מוצרי מזון טריים ומוכנים למאכל. בכוונת AM:PM, כרשת עירונית מובילה וחדשנית, לתפוס נתח שוק משמעותי בשוק המתפתח של המזון המוכן". בניגוד למיתוג של רשת AM:PM כרשת עירונית שמחיריה אינם זולים, לטענת הרשת, מחירי המותג הפרטי יהיו זולים בכ-15%-20% מאלו של רשתות הקפה הגדולות ומהמתחרים בקטגורית הכריכים המוכנים. מור העריך כי בשלב הראשון תמכור הרשת עשרות אלפי פריטים של מוצרי Daily בחודש. היקף שוק המזון המוכן הטרי נאמד כיום ב-300 מיליון שקל והוא נמצא במגמת עלייה מדי שנה. ההערכה היא כי רשת AM:PM תפתח את המותג הפרטי שלה בהמשך לכיוונים נוספים של מוצרים מעולמות האוכל המוכן לאכילה או המוכן לבישול, אולם לא תתפתח לעולמות של מותג פרטי במוצרי בסיס, דוגמת פסטות ושימורים, כפי שעושות רשתות שיווק אחרות. AM:PM הינה רשת מרכולים בתוך ערים שבבעלות קבוצת דור אלון. כיום פועלת הרשת בעיקר בגוש דן עם 45 סניפים ברחבי תל אביב, באזור השרון, בנס ציונה ובירושלים. |
AM:PM תתחרה בחנויות הנוחות: תשווק כריכים וסלטים מוכנים וטריים
20 במרץ 2011
X