BLUE BIRD בקמפיין טלוויזיה

BLUE BIRD בקמפיין טלוויזיה

רשת BLUE BIRD, המתמחה בתחום אופנת גלישה וספורט האקסטרים, עולה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי בהשקעה של 570,000 דולר.


 


הקמפיין, יכלול 3 סרטים בני 15 שניות למותגים המובילים של הרשת: RIP CURL, NO FEAR ו-GLOBE וישודר בטלויזיה למשך חודש ימים.


 


גאולה אסיל, מנהלת השיווק והפרסום BLUE BIRD: "לאחר שנה של פעילות ענפה מיום הקמתה של הרשת, התרחבותה במשך זמן זה ל-20 סניפים בפריסה ארצית וביסוסה בקרב קהל היעד, החלטנו לעלות בקמפיין טלוויזיה ראשון מטרה לחשוף את הרשת לקהלי יעד נוספים ומגוונים.


 


לאחרונה נבחר האלוף האולימפי בגלישה גל פרידמן לשמש כפרזנטור הרשת תמורת – 30,000 דולר. פרידמן ייצג את רשת "BLUE BIRD" באירועים מתוקשרים ובתחרויות בארץ ובעולם כשעל ציודו האישי יודבקו מדבקות "BLUE BIRD" והמותגים הנמכרים באופן בלעדי ברשת, דוגמת מותג הגלישה האוסטרלי "RIPCURL".


 


רשת בלו בירד נמצאת בבעלותה של "מרוידקס 2004 בע"מ" שהיא חברת בת של "קונספט שיווק" זכיינית מותג הג'ינסים "לי קופר" בישראל.


 


הרשת, הכוללת כ 20 חנויות, נקראת על שם גל נחשק ונדיר בשפת הגולשים, הוקדמה לפני כשנה בעקבות הפופולריות הגואה של ספורט הגלישה בעולם כולו ובישראל בפרט. הרשת מציעה בגדי גלישה וקולקציית אופנה מגוונת ברוח ענפי גלישת המים והספורט האתגרי – החל ממכנסי ג'ינס , מעילים וחולצות ועד כפכפים ותכשיטים.