רשת "cafe cafe" השלימה את תהליך המיתוג מחדש ומעלה לראשונה קמפיין תדמיתי מקיף. ההשקעה בקמפיין ובמיתוג החדש היא בעלות של כמיליון וחצי שקלים.
ממחקר שערכה הרשת בקרב צרכנים פוטנציאלים עלה כי הצרכן בישראלי מעוניין בחוויית בילוי מלאה, מעבר לצריכת הקפה או מנת אוכל קלילה ובסיסית.
מתוך כך החלה רשת "cafe cafe" בימים אלו בתהליך מיתוג מחדש אשר ידגיש את בידולה של הרשת מרשתות קפה הקיימות כיום בשוק.
הקמפיין רחב ההיקף יימשך כל חודש מרץ, במגוון אמצעי מדיה : רדיו, שלטי חוצות, עיתונות יומית ומגזינים, עטיפת אוטובוסים ועוד.
רשת "cafe cafe" הוקמה לפני כ-5 שנים ומחזיקה כיום 24 סניפים ברחבי הארץ, רובם בעיר ת"א. מאז ועד היום לא יצאה הרשת בקמפיין או במיתוג רשמי.
איש העסקים ובעלי הרשת רונן נימני מציין כי: "אנחנו נמצאים כעת בתנופת צמיחה משמעותית מבחינת הרשת ובימים אלו נפתחים תשעה סניפים חדשים בת"א ומחוצה לה.
מצאנו לנכון לצאת בקמפיין מקיף בשלב זה, כדי להדגיש ולהעצים את חווית הבילוי השלמה אשר אנו מעניקים ללקוחותינו: קפה איטלקי איכותי, תפריט גורמה מגוון וחווית בילוי באווירה ביתית המתבטאת גם במערך שירות חדש ובעיצוב הדינאמי שיתאים את עצמו לכל אזור".
מטרת תהליך המיתוג מחדש היא למעשה יצירת בידול של הרשת לעומת רשתות הקפה הקיימות ולהעצים את חוויית הבילוי השלמה שמעניקה cafe cafe ללקוחותיה מעבר לתפריט עשיר ואיכותי.
עוד מציין נימני: "אנחנו למעשה החלוצים התל אביביים שיקיימו מעתה את החוק העירוני החדש המצריך שלטים בעברית לכל בית עסק ששמו לועזי. בפתח כל סניף של הרשת יוצבו שני שלטים: האחד בעברית והאחר באנגלית".
המיתוג מחדש ייצור אחידות בין כל סניפי הרשת הקיימים ותשעת הסניפים הנפתחים בימים אלו.
פעם אחת בנראות- סימני הזיהוי של הרשת- הלוגו והאביזרים הנלווים, ופעם שנייה במהות- אחידות בין תפריטי הרשת אשר שודרגו והורחבו.
לוגו הרשת יוחלף מצורתו האובאלית והצבעים שחור אדום לבן, לצורה מלבנית והצבעים יהיו מעתה חום, כתום ושמנת- צבעים המשדרים חמימות של בית, המזמינה את הלקוח להישאר זמן רב ב-cafe cafe.
בנוסף לכך, כל סניף ישא ציור או דיוקן המזוהה עם סביבתו האורבאנית כדי להדגיש את החיבור שלו ללקוחותיו ולמיקומו. (לדוגמא דיוקנו של שאול טשרניחובסקי יתועד על קירותיו של סניף קפה קפה ברחוב הנושא את שמו).
תהליך המיתוג נעשה באמצעות חברת המיתוג "פירמה".
רשת "קפה קפה", הנה בבעלותו הפרטית של איש העסקים רונן נימני. מנכ"ל הרשת הוא אבינועם בן מוחה. הרשת פועלת מזה 5 שנים, ומונה כיום 16 סניפים ובימים אלו נפתחים 9 סניפים נוספים ברחבי הארץ, מרביתם בגוש דן וסניף אחד בעיר סופיה אשר בבולגריה (גם סניף זה יעבור את תהליך המיתוג במקביל לתהליך בארץ).
סניפי הרשת ממוקמים בעיקר ברחובות העיר, כאשר לכל סניף מאפיינים ייחודיים שהותאמו לאופי המקום בה הוא פועל.