המסעדן ערן ויזר ושותפו דרור זוננשיין חונכים סניף ראשון ברשת DM by DOMO, רשת בת ל-DOMO- חנות הקונספט לבית ולאירוח שנפתחה לפני כשנה בקניון שבעת הכוכבים. הסניף הראשון של DM by DOMO נפתח בחנות טיב טעם בראשון לציון, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
לדברי ויזר, "אפשרויות ההתפתחות לחנות כמו DOMO בהרצליה היא מוגבלת, בגלל הקושי לאיתור שטחים גדולים במקומות הפונים לאוכלוסיה זורמת עם הכנסה גבוהה. רשת DM היא פתרון המביא את ההיצע הגדול של DOMO ואת חוויית הקנייה הייחודית תוך פנייה לכל כיס וקהל רחב יותר".
הסניף בראשון לציון משתרע על פני 250 מ"ר ומעוצב בהשראת חנות DOMO תוך פנייה לקהל רחב יותר, במחירי ביניים. החנות תציע אלפי פריטים שונים לאירוח ובישול, תוך פנייה לאוכלוסיה מקצועית ולחובבי בישול ואירוח כאחד.
להערכת ויזר, "רשת DM תתפרש עד סוף שנת 2007 על פני 3 סניפים. כרגע אנו נמצאים בשלבי איתור מקומות באזור נתניה וירושלים. אין מן הנמנע שבמהלך הזמן יפתחו סניפים בזכיינות. מטרתנו להפוך לרשת מובילה בתחום גם בגודל וגם בהשפעה על תרבות האירוח בישראל".
להערכת ערן וייזר, שוק כלי הבית והאירוח מוערך בכ-1.4 מיליארד שקל בשנה, כשהוא מגיע לשיאים בתקופות שלפני החגים. לצד חנויות העשה זאת בעצמך ורשתות כמו ביתילי, ID ואיקאה, פועלות בישראל מספר רשתות בתחום כלי הבית והארוח, ביניהן : Golf& Co, קלאסיקה, מאליס והרמוניה. לצד רשתות אלו התפתחו גם רשתות המתמחות בתרבות הבישול