GOLBARY מגייסת שתי כוכבות על

GOLBARY מגייסת שתי כוכבות על

רשת GOLBARY עושה צעד נוסף בדרך לכיבוש הפסגה ומגייסת, להובלת קמפיין החורף, את שתי כוכבות העל והחברות הטובות מירי בוהדנה ואילנית לוי.


הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גדי אדר THINK DESIGN, יעלה בתקציב של חצי מיליון דולר ויכלול סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות ויחסי ציבור. לפרזנטוריות תשלם GOLBARY מאה אלף דולר לעונה.


כזכור, שיתוף הפעולה עם בוהדנה כפרזנטורית של החברה החל לפני שלוש שנים וזכה להצלחה רבה, דבר שהביא את החברה להמשיך את הקשר עמה גם ל-5 העונות הבאות. השנה, בשל הריונה של בוהדנה, נבחרה באופן טבעי אילנית לוי, מלכת היופי לשעבר וחברתה הקרובה של בוהדנה, להיות מחליפתה בקמפיין הקיץ, קמפיין שזכה גם הוא להצלחה רבה ולתגובות חיוביות ביותר בקרב הלקוחות.


ב-GOLBARY החליטו להרים את הכפפה ולגייס לקמפיין החורף הקרוב את שתי הפרזנטוריות בקמפיין משותף ובכך ליצור סגירת מעגל אסטרטגית.


לדברי משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY, "החיבור בין שתי הכוכבות מהווה עבורנו צעד נוסף במגמה אותה התחלנו לפני 3 שנים עם מירי, המשכנו השנה עם אילנית וכעת, כצעד מתבקש, אנו מאחדים כוחות עם שתי פרזנטוריות מובילות. כיוון שיופין אינו מוטל בספק, אישיותן נעימה, והן אמהות צעירות הן מייצגות את דמות הלקוחה הנאמנה ויוכלו בקלות להתחבר למותג.


ב-4 השנים האחרונות מיתגה הרשת את עצמה כרשת מובילה בתחום ההלבשה הנשית ועד סוף שנת 2007 תמנה "גולברי" 32 סניפים.