H&M הורידה מחירים – הרווח הנקי ברבעון צנח ב-30%

H&M הורידה מחירים - הרווח הנקי ברבעון צנח ב-30%

הנס אנד מוריץ (H&M), קמעונאית הבגדים השנייה בעולם, דיווחה על צניחה של 30% ברווח הנקי ל-2.62 מיליארד קרונות (420 מיליון דולר) ברבעון שהסתיים ב-28 בפברואר, זאת לעומת 3.74 מיליארד קרונות ברבעון המקביל אשתקד. הערכות האנליסטים שסקר בלומברג לרווח הנקי של החברה ברבעון היו 2.77 מיליארד קרונות.


מניית H&M ירדה במהלך הרבעון ב-4.4%. החברה, שקונה את מוצריה מכ-700 ספקים, הורידה את מחיריהם של כמה מהפריטים למרות שמחירי הכותנה זינקו וכמעט שברו שיא.


בשבוע שעבר דיווחה אינדיטקס SA, יריבתה הגדולה של H&M, על עלייה של 14% ברווח הנקי הרבעוני. "H&M בחרה להוריד מחירים בסביבה הנוכחית, וההחלטה הזו פוגעת ברווח השולי", אמרה לבלומברג אן קריטצ'לו, אנליסטית מסוסייטה ז'נרל. "אינדיטקס מסרה כי לא שינתה את המחירים".


ברשת בישראל סירבו להתייחס לדו"חות.