H&O תרכוש 51% מרשת האופנה TAG WOMAN

H&O תרכוש 51% מרשת האופנה TAG WOMAN

כישלון המו"מ לרכישת רשת כאוס לא ריפה את ידי רשת האופנה H&O, שמעוניינת לגדול דרך רכישת רשת נוספת. H&O הודיעה כי בימים אלה היא בוחנת רכישת חלק ממניות החברות תג וומן ותג וומן אופנה (2005), המפעילות את רשת חנויות האופנה TAG WOMAN.


היום נחתם הסכם כוונות עם בעלי מניות TAG WOMAN לביצוע עסקה, לפיה H&O תרכוש 51% ממניות TAG WOMAN תמורת 9.18 מיליון שקל, סכום המשקף ערך כולל של TAG WOMAN של 18 מיליון שקל.


כמו כן, במסגרת העסקה, תקבל H&O אופציה לרכישת 19% נוספים ממניות TAG WOMAN, בתמורה לסכום אשר ישקף ל-TAG WOMAN שווי כולל של 18 מיליון שקל, או ערך כולל גבוה יותר, המותנה בגובה רווחיה בשלוש השנים הקרובות. הסכומים האמורים כפופים לשינויים שינבעו, בין היתר, מממצאי בדיקת הנאותות של TAG WOMAN, סיום תהליך המשא ומתן בין הצדדים, הסכמה על תנאי הרכישה, התקשרות בהסכמים מתאימים וקבלת כל האישורים הנדרשים.


יו"ר דירקטוריון H&O, ישראל פלג, אמר היום: "החלטת החברה לבחון אפשרות לרכישות אחזקות ברשת TAG WOMAN היא חלק מאסטרטגיה להרחבת פעילותה בתחום האופנה גם מחוץ למסגרת הפעילות של 29 חנויות רשת H&O".


רשת TAG WOMAN היא רשת צעירה הפועלת כשלוש שנים, ולה 21 חנויות בפריסה ארצית. קהל היעד של הרשת, כמו גם הקולקציה שלה, שונים מאלו של H&O. "פעילותה של TAG WOMAN מהווה פעילות סינרגטית לזו של H&O, ולפיכך מדובר במהלך עסקי נכון וראוי", אומר פלג.


לדבריו, אם וכאשר תושלם רכישת רשת WOMAN TAG על-ידי H&O, יפעלו שתי הרשתות בבידול מלא. H&O תמשיך על-פי מיצובה כרשת אופנה לכל המשפחה שמובילה ב"Value For Money", בדגש על הורות צעירה. TAG WOMAN תמשיך ותצמח כרשת לנערות ונשים בגילאי 35-15 שמעדיפות קו ייחודי טרנדי וסקסי.


בהתייחס לחלופות הצמיחה העומדות בפני הרשת אמר פלג: "להתרחבות יש לנו שלושה מסלולים. הרשת צומחת מאד יפה צמיחה פנימית, אבל היא צריכה לקבל החלטה באיזה כיוון היא בוחרת עכשיו. היא יכולה להמשיך לפתוח חנויות בארץ, אבל זה לא מה שייתן לה את קפיצת המדרגה הבאה. מה שיכול לתת לה את הקפיצה זה הקמת תתי-רשתות, חנויות קטנות של 120 מ"ר בקניונים, למשל. נניח רק חנויות גברים. אין תחום שאנחנו יציבים בו כמו אופנת גברים. התחום הזה מהווה 25% מהפעילות שלנו. אפשרות שלישית היא לרכוש רשת קיימת ובבת אחת למנף אותה על התשתיות הקיימות של H&O- מיחשוב, לוגיסטיקה שיווק".


בזמנו ניהלה הרשת מגעים לרכישת רשת כאוס לאופנת גברים, עסקה שלא יצאה לפועל. "כאוס היה רעיון לא רע אבל זה לא היה כדאי. אנחנו צריכים לשקול איזו רשת הכי סינרגטית עם הפעילות שלנו", מסביר פלג.


רשת האופנה H&O קיבלה לפני כשנה לידיה את הזיכיון לשווק בארץ את מותג הג'ינס התורכי מאווי בחנויות הרשת.


TAGWOMAN הוקמה לפני כארבע שנים על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי. הרשת מציעה מגוון טרנדים אופנתיים בסגנונות שונים – ערב, ג'ינסים, קז'ואל ומראה ספורטיבי. ברשת מועסקים כ-220 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק לוגיסטיקה ורכש. הרשת התרחבה במהירות מסחררת. היא מונה כיום כ-23 חנויות המבוססות על קונספט עיצובי הגורס בהירות, חדות וייחודיות, כאשר הדגש הוא על הבגד ולא על העיצוב.


אשתקד השיקה הרשת קו אופנה חדש לנערות "GIRL" בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. הקו החדש פונה לנערות בטווח הגילאים 14-17 וממשיך את מגמת ההתפתחות המהירה של הרשת.