H&O מעמיקה את אחיזתה בשוק אופנת הילדים |
||
כלכליסט | ||
H&O מעמיקה את אחיזתה בשוק אופנת הילדים ומקימה מחלקות מיוחדות בהן ישווק המותג הפרטי H&O Baby. מדובר במהלך עליו החלה החברה לעבוד לפני ארבע שנים, והוא יאפשר לה להתמודד בצורה טובה יותר עם התחרות הצפויה מול הרשתות הבינלאומיות, ובראשן H&M, אשר מציעה מגוון בגדי ילדים ותינוקות במחירים שנחשבים מאוד זולים. "כל התמחות שאנחנו נותנים בשוק הישראלי מחזקת אותנו מול הרשתות הזרות בין אם זה H&M ובין אם זו גאפ", אמרה גליה צורי, סמנכ"לית סחר ב-H&O. צורי הוסיפה עוד כי במהלך תשקיע החברה 5 מיליון שקל ובסופו בכל אחת מ-30 חנויות HOתהיה פינה שמוקדשת לתינוקות. עד היום ניתן היה למצוא פריטים מעטים לתינוקות, וברשת הציבו יעד להגדיל את מכירות מהחלקה פי 2 בתוך שנתיים. "בארבע השנים האחרונות אנחנו מרגישים צמיחה מאוד גדולה של תחום הילדים ובתוכו הילדים הקטנים והתינוקות. הגידול הזה נבע מוואקום שהיה קיים וגם מהיכולת של H&Oלתת מענה של אופנה לילדים", אמרה צורי. |
H&O מעמיקה את אחיזתה בשוק אופנת הילדים
30 בספטמבר 2009
X