MAMZ נרכשה על ידי רשת ML

MAMZ נרכשה על ידי רשת ML


רשת האופנה לצעירים MAMZ נרכשה על ידי איש העסקים אבי מלכה, בעלי חברת "מתאים לי" המפעילה את רשתות האופנה "ML" ו- ML Men. 


 


רשת MAMZ נוסדה בשנת 2002 על ידי צמד המעצבים דודו מלאך ומיטל נחמיאס ומיתגה את עצמה מיד כאפנת קלאברים צעירה וצבעונית. בשנת 2005, לאחר סגירת סניף הדגל שלה ברחוב שינקין בתל אביב, נרכשה על ידי איש ההייטק ציון אליאסף ויצאה לסיבוב נוסף על לבם של הצעירים המקומיים.


 


בשנת 2006, כשהיא מפעילה שישה סניפים ברחבי הארץ, הנמיכה פרופיל עד חתימת החוזה מול מלכה. במסגרת הרכישה יועברו 35 עובדי הרשת למשרדים ברמת פולג שבנתניה, משם מנהל מלכה את עסקיו; דודו מלאך ומיטל נחמיאס ימשיכו לכהן כמעצבי הבית של הרשת.


 


"רכישת `MAMZ` נועדה לענות לנישה של הקהל הצעיר המחפש היום פתרונות אופנה מעודכנים", כך לדברי מלכה. "אני מזהה שהרשתות הישראליות שנפתחו לפני כעשור ומיצבו עצמן כצעירות, מתבגרות היום ולא נותנות מענה אופנתי מושלם לבני העשרים פלוס".


 


רשתות האופנה הישראליות הממותגות כרשתות אופנה לצעירים כיום הן`TNT` (נוסדה בשנת 1999) ו`תמנון` (נוסדה בשנת 1993). עוד הוסיף מלכה ומסר כי "אני מאמין שחיזוק והעמקת מותג `MAMZ` בישראל בשנת 2007 הוא ניצול הזדמנות, לפני שייכנסו לנישה זו מותגים בינלאומיים".


 


מה מתכנן מלכה לבייבי החדש שלו בשנת 2007, אם כן? הפעלה כרשת עצמאית, הרחבה במובן של פתיחת סניפים חדשים, פרסום ויחסי ציבור נרחבים.