MEXX תצא מפעילות בארץ |
||
גלובס | ||
רשת מקס (MEXX), שבשליטת ליז קלייבורן, שנכנסה לפני כשנה לפעילות בישראל, עומדת להפסיק את פעילותה בארץ. החברה נכנסה לשוק הישראלי באמצעות שני משקיעים ישראלים מהולנד שרכשו את הזיכיון מהחברה הבינלאומית. במועד פתיחת הסניף ראשון בקניון רמת-אביב הודיעה החברה על תוכניתה לפתוח 20 סניפים בהשקעה של כ-45 מיליון שקל. עתה נודע, כי גם הסניף הראשון שנפתח עומד להסגר. מקניון רמת-אביב נמסר בתגובה, כי "נכון לכרגע, לא נחתם הסכם ביטול עם מקס בקניון רמת-אביב". מקורות מקורבים מסרו, כי היזמים נקלעו לקשיים ונשארו חייבים כסף לספקים. את מקס מייצג בארץ עו"ד יואב בר נתן. חנות דגל ראשונה נפתחה בקניון רמת-אביב, במקום שבו פעלו קודם בקומה התחתונה סניף סבארו ובודי שופ של ד"ר פישר. חנות זו, המשתרעת על שטח גדול יחסית, נועדה להתחרות במותגי האופנה זארה, מנגו וכן במותגי האופנה הישראלים. הקונספט הקמעונאי של מקס מבוסס על קולקציות לגברים ונשים וכן אביזרים. בהמשך תכננה הרשת להיכנס לתחומים נוספים, לרבות הלבשה תחתונה, קוסמטיקה והנעלה. ג'ורג' בורושק, לשעבר בעלי רשתות האופנה סקורצ'ר וטופר, מונה למנכ"ל הרשת בישראל. בורושק אמר בעבר, כי בכוונת החברה להתרחב בעתיד לתחומים נוספים ולפתוח חנויות נפרדות לילדים, ללייף סטייל וכן לספורט. מקס פועלת בפריז, לונדון, מילאנו, ברלין, אמסטרדם וניו-יורק. הרשת מעסיקה כיום יותר מ-3,000 עובדים ברחבי העולם ומשווקת בכ-9,500 נקודות מכירה ב-45 מדינות. מחזור המכירות העולמי של הרשת נאמד ב-634.4 מליון אירו. מקס הוקמה בשנת 1980, כאשר בתחילת דרכה הייתה מחולקת למותג הגברים MOUSTACHEולמותג הנשים EMANUELLE. ב-1986 הוחלט לחבר את שני המותגים למותג אחד, בעל שם אחד וקונספט אחיד. בהתאם לכך לקחו את ה-M של מותג הגברים וה-E של מותג הנשים, הוסיפו צמד נשיקות ביניהם – XX- וכך נוצר השם וקונספט הנשיקה שמזוהה עם הרשת. בשנת 2001 נרכשה רשת מקס על-ידי ליז קלייבורן, המיוצגת בארץ בתחום האופנה באמצעות רשת ההלבשה H&O. נציג החברה מסר בתגובה: "לא ידוע לי ש-MEXX עומדים להפסיק הפעילות". |
MEXX תצא מפעילות בארץ
11 בינואר 2007
X