ml תאפשר רכישה באינטרנט

ml תאפשר רכישה באינטרנט

רשת האופנה ml משיקה אתרים חדשים להזמנת בגדים באינטרנט.


 


מהיום ניתן לקנות בגדים דרך האינטרנט, גם בארץ. בזמן שמרבית חברות האופנה המובילות עסוקות בבחינת האפשרות להתרחב לחו"ל, רשת ml, בבעלות אבי מלכה, משיקה קונספט חדשני לרכישת אופנה באמצעות האינטרנט.


 


מדובר בחברת האופנה הראשונה שלא מסתפקת באתר של תוכן תדמיתי, ומשיקה שלושה אתרי מכירה למותגי החברה: אופנת הנשים ml, אופנת הגברים ml men, ומותג בגדי ההריון for2, בהשקעה של 100 אלף דולר.


 


האתרים יציגו את קולקציות האופנה של המותגים וישמשו כאתר מכירה מקוון, כאשר כל אחד מהם יציג עולם תוכן ייחודי לתחומו. האתרים מאפשרים לצרכן לראות את כל הבגדים שבקטלוג החברה, ולבצע הזמנה שתאפשר לו לשריין את הבגד שביקש במידה ובצבע הדרושים לו. בהמשך יקבלו הקונים הודעה המבשרת על כך שהבגד ממתין להם בחנות הקרובה ביותר למקום מגוריהם.


 


לדברי מלכה, "האתרים מציגים תפיסה חדשנית של שיווק מקוון. הקונספט של האתרים מוביל את התפיסה שלפיה אתרי אינטרנט אינם רק מראה להצגת המוצרים, אלא מרכז תוכן כולל הנותן מענה ללקוחות בתחומי העניין שלהם. כך הם יכולים להתעדכן, לצרוך תוכן וליהנות ממבצעים מפולחים שנתפרו על-פי הפרופיל הצרכני שלהם".


 


לצד הצגת הקולקציות יכללו שלושת אתרים את עולמות התוכן של המותגים: כתבות, טיפים ומבצעים, לצד ממשק הרשמה למועדון הלקוחות. כך לדוגמה, אתר ml יכלול כתבות על אופנה וטיפוח ומבצעים, כגון הנחה מיוחדת לגולשות על מארז טיפוח של אהבה; אתר men ml יציג כתבות על סיגרים ומכוניות ומבצעים, כגון מארז בקבוקי יין בשיתוף פעולה עם רקנאטי; ובאתר for2 יוצגו הטבות בלעדיות לנשים בהריון.