ml לגריפ: 7.5 מיליון שקל עבור 50% מהרשת

ml לגריפ: 7.5 מיליון שקל עבור 50% מהרשת

אבי מלכה, בעל רשתות האופנה ml ו -MAM'Z, ניהל מו"מ לכניסה לשותפות ברשת האופנה גריפ.  לפי שעה המו"מ לא הבשיל לידי הסכם בשל מחלוקת על המחיר. לדברי מנכ"ל רשת גריפ, רו"ח גיא נקש, ml הציעה סכום של 7.5 מיליון שקל עבור מחצית מהרשת אולם בעלי גריפ, עופר כהן, דורש סכום גבוה יותר.



רשת גריפ שנוסדה בשנת 2000 מונה היום 22 סניפים וכן סניף נוסף של אאוטלט. הרשת פועלת בקניונים המרכזיים בארץ ובין היתר, יש לה סניפים בקניון עזריאלי, קניון שבעת הכוכבים, בקריון, בגרנד קניון, בטיילת באילת ברובע אלרוב-ממילא ובקניון רחובות. לדברי כהן, סניף הרשת ברחובות מניב את הפדיון הגבוה ביותר. הרשת מתאפיינת בקו אופנה צעיר וצבעוני הפונה לגילאי 14-25.



אשתקד הסתכם מחזור המכירות של הרשת ב-43 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי עמד על 1.1 מיליון שקל. במחצית הראשונה של 2007 הסתכם מחזור המכירות ב-30 מיליון שקל והרווח הנקי ב-1 מיליון שקל. יעד המכירות של הרשת השנה עומד על 70 מיליון שקל והיא מצפה לרשום רווח נקי של 2 מיליון שקל.



לפני כשנה וחצי הפסיקה הרשת לחלוטין את מכירת המוצרים לנקודות קמעונאיות ברחבי הארץ ומאז היא מתמקדת במכירה ב-22 סניפי הרשת וכן בסניף העודפים של הרשת.



18 מבין 22 סניפי הרשת נמצאים בזכיינות ולאחרונה החלה הרשת בתהליך העברת חלק מהסניפים לבעלותה הישירה. כך למשל עברו בחודשים האחרונים הסניפים בפתח-תקווה, ובטיילת באילת לבעלות הרשת.



מלכה מחזיק בחברת ריטייל רופ שהיא הבעלים של רשתות האופנה ml ו- MAM'Z. ברשת ml 86סניפים, מתוכם 56 סניפי ml נשים ו-30 סניפי ml גברים. רשת MAM'Z מונה שבעה סניפים ולאחרונה הודיע מלכה כי בכוונתו לפתוח 13 סניפים נוספים של הרשת בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.