ml פותחת רשת לבגדי גברים בהשקעה של 14 מיליון שקל

ml פותחת רשת לבגדי גברים בהשקעה של 14 מיליון שקל

חברת האופנה ml, בבעלות אבי מלכה, נכנסת לראשונה לתחום אופנת בגדי הגברים. הרשת החדשה, שתיקרא ml men, תיפתח באוגוסט 2006 והיקף ההשקעה בה עומד על 14 מיליון שקל.

כפי שפורסם ב"גלובס",ml החלה לסגת מחלק מפעילויותיה בחו"ל. עד כה הקימה הרשת רשתות ביוון, טורקיה, קפריסין ורומניה.

לדברי אבי מלכה, "במהלך שנת 2005 ערכנו מחקרים איכותיים, סקרים וקבוצות מיקוד, אשר במסגרתם בדקנו למעלה מ-10,000 גברים מגילאי 35 ומעלה, בקרב קהלים רחבים בציבור הישראלי. הממצאים העלו כי למעלה מ-42% מהאוכלוסיה הגברית בישראל לובשת מידות 42 פלוס וכי קיים ביקוש רחב לאפנת גברים, שתציע פריטים איכותיים ואופנתיים בגזרות מתאימות, למידות אלו".


לדבריו, "כיום לגברים במידה 42 פלוס אין פתרון אופנתי. הרשתות הקיימות בישראל בתחום בגדי הגברים פונות אך ורק לצעירים עד מידות 40".

ml men תשווק ביגוד ואביזרים ממידה 42 עד 60, ותכלול ארבעה קווי אופנה עיקרים: קולקציה לאירועים וחליפות, קולקציית קז'ואל, פריטי אופנה וקולקציה לאנשי עסקים.

במהלך יולי-אוגוסט 2006 ייפתחו 14 נקודות מכירה בפריסה ארצית. עד כה נחתמו עשרה הסכמים בנקודות מכירה אסטרטגיים ל-ml men: בקניון איילון ברמת גן, בקניון שבעת הכוכבים בהרצלייה, בקניון מלחה בירושלים, בגרנד קניון בחיפה, בקניון השרון בנתניה, בביג בחיפה, בקניון בת ים, בקריון, בקניון הנגב בבאר שבע ובקניון הצפון בנהריה.

בתוך כך משיקה הרשת קונספט חנויות חדש, שתיישים בשש חנויות בהשקעה של 7 מיליון שקל. חנויות הקונספט ייפתחו במיקומים אסטרטגיים: בקניון גבעתיים, בקניון דיזינגוף סנטר בת"א, בקניון הדר ירושלים, בפאוור סנטר אשקלון ובקניון לב חדרה. במהלך שנת 2006 ישודרגו 12 סניפים נוספים לפי הקונספט החדש.

בנוסף נכנסת החברה גם לתחום בגדי הים, בגד חוף וקו הלבשה תחתונה הכולל תחתונים ומחטבים.

רשת חנויות ml מונה 52 סניפים. החברה מעסיקה למעלה מ-450 אנשים.