ml men מחליפה פרזנטור

ml men מחליפה פרזנטור

הפרזנטור החדש של רשת ml men לשנתיים הקרובות הוא השחקן זוהר ליבה, שגבר על טל בן חיים ושמעון גרשון. ליבה יחליף את גיא גודס, שהוביל את קמפיין המותג בשתי העונות האחרונות.
 
לדברי אבי מלכה, מנכ"ל ובעלים של אופנת ml men, "הסיבה העיקרית לבחירתו של ליבה בתור הפרזנטור החדש של ml men הנה, התאמה לאסטרטגית המותג אשר
מתמקדת בגברים בני שלושים פלוס המודעים לאופנה ועדכניות ומאידך שמים דגש על אופנה נוחות ומודעות עצמית. ליבה מייצג ערכים אלה של הגבר הישראלי האולטימטיבי ואנו מאמינים שיעניק למותג חיבור עמוק לערכים אותם אנו מחזקים: המראה המסוקס, הגבר המצליח והעדכני".
 
נוסף על החלפת הפרזנטור של המותג ביצעה הרשת ארגון מחדש במערך הפרסומי. במסגרת השינוי נקבע כי משרד הפרסום פוגל אגלבי יטפל בתקציב של רשת ml men הנאמד בכ- 4 מיליון שקלים בשנה – גידול בתקציב הפרסום של כ- 20% לעומת שנה שעברה.
 
זוהר ליבה, שחקן בן 30, משתתף בסדרה של רשת "הכול דבש" המשודרת בימים אלה בערוץ 2, לצד יעל פוליאקוב, ישראל פוליאקוב ואיתי תורג'מן. בנוסף גילם ליבה את דמותו של עילי ב"טלנובלה בע"מ" ששודרה בהוט 3 והצטרף בשנת 2006 לעונה השלישית של סדרת הטלוויזיה "השמיניה". בקולנוע שיחק בסרטים "הבועה", "ריקוד מסוכן" ו"שבעה חטאים".
 
רשת ml men נמצאת בבעלות אבי מלכה, הרשת שנפתחה לפני שנה מונה כיום 26 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. עד סוף שנת 2007 עתידה הרשת לפתוח עוד 3 סניפים חדשים.


 


הקמפיין עם זוהר ליבה יעלה במהלך חודש ספטמבר 2007 להשקת קולקציית סתיו – חורף החדשה.