רשת ml men שנפתחה בספטמבר 2006 פותחת השבוע את הסניף ה- 25, בקניון מול הים באילת.
לדברי אבי מלכה, מנכ"ל הרשת: "בחצי שנת פעילות הקימה החברה רשת המונה 25 סניפים בהשקעה של 13 מיליון ₪". לדבריו: "הרשת הצליחה לפתוח סניפים בקניונים אסטרטגיים ובמיקומי פריים לוקיישן, כמו: בקניון עזריאלי בת"א, בקניון גבעתיים, קניון הזהב בראשל"צ, בגרנד קניון בחיפה, בקניון מלחה בירושלים, בקניון מול הים באילת, בקניון הנגב בבאר שבע ועוד". הפדיון הגבוה של רשת ml men ביותר נרשם בקניון גבעתיים, מסתכם בכ- 1,000 דולר למ"ר.
עוד מסר מלכה כי "פתיחת הסניפים משקפת את היקף פעילות הרשת". לדבריו: "אני מייחס את הרחבת פעילות הרשת המהירה לבלעדיות בקטגוריה בתחום אופנת הגברים "ביג אנד טול". הרשת מעניקה פתרון אופנתי לגברים בגילאי 30 פלוס שעד כה לא ניתן מענה למגזר זה".
בשנת 2007 תפתח הרשת עוד 3 סניפים חדשים במטרה להגיע לפריסה ארצית מלאה. שלושת הסניפים יפתחו בקניון איילון, בקניון מודיעין ובקניון קריית אונו על שטח ממוצע של 100 מ"ר בכל סניף, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪. כמו כן תגדיל הרשת את תקציב הפרסום שנאמד ב- 2006 ב- 1 מיליון ₪ לתקציב שנתי של 4 מיליון ₪.
לדברי מלכה: מנוע הצמיחה של רשת ml men יהיה הרחבת הרשת באמצעות פתיחת סניפים חדשים והרחבת קו אביזרי האופנה לגבר שיכלול בין היתר נעלים, חגורות, תיקים, ארנקים, עניבות, הלבשה תחתונה ועוד.
חברת מתאים לי נמצאת בבעלות אבי מלכה. החברה מפעילה את רשת ml נשים המונה 52 סניפים, רשת ml men וכן לחברה מותג בגדי הריון FOR2 הנמצא בפינות מכירה ברשת ml.