TAG WOMAN נכנסת לשוק הנערות

TAG WOMAN נכנסת לשוק הנערות

רשת האופנה TAG WOMAN משיקה קו חדש לנערות תחת המותג GIRL, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל, הפונה לנערות בטווח הגילאים 14-17. הרשת הוקמה לפני כ-3.5 שנים על ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-140 עובדים.


כיום, מונה הרשת 21 סניפים ומתכננת עד שנת 2007 להגיע לפריסה של כ-35 חנויות נשים ברחבי ישראל, וכן לפתוח סניפים בחו"ל.


TAG WOMAN צופה לסיים את שנת 2005 עם מחזור מכירות של כ-60-65 מיליון שקל.