TAG WOMAN נכנסת לשוק הנערות |
||
The Marker | ||
רשת האופנה TAG WOMAN משיקה קו חדש לנערות תחת המותג GIRL, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל, הפונה לנערות בטווח הגילאים 14-17. הרשת הוקמה לפני כ-3.5 שנים על ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-140 עובדים. כיום, מונה הרשת 21 סניפים ומתכננת עד שנת 2007 להגיע לפריסה של כ-35 חנויות נשים ברחבי ישראל, וכן לפתוח סניפים בחו"ל. TAG WOMAN צופה לסיים את שנת 2005 עם מחזור מכירות של כ-60-65 מיליון שקל. |
TAG WOMAN נכנסת לשוק הנערות
21 בדצמבר 2005
X