TO GO שוקלת הקמת רשת הנעלה נוספת

TO GO שוקלת הקמת רשת הנעלה נוספת

רשת ההנעלה TO GO שוקדת על תוכנית אסטרטגית לפתיחת רשת הנעלה נוספת ב-2008. ברשת בוחנים שלוש אופציות: נעלי גברים, נעלי ילדים ונעליים יוקרתיות לנשים, וטרם החליטו על המודל הסופי.



מאיר נג'יבי, מנכ"ל הרשת המחזיק ב-50% מהבעלות אומר, כי "אחרי שנשלים את הפריסה ב-2008, לא נסתפק בתחום הנשים בלבד. המטרה שלנו היא להיות רשת ההנעלה הגדולה ביותר בישראל".



לדברי נג'יבי, מחזור המכירות של הרשת עמד ב-2006 על 75 מיליון שקל, גידול של 44% בהשוואה ל-2005, שבה עמד מחזור המכירות של הרשת על 52 מיליון שקל. הרשת שמה לה יעד מכירות של 100 מיליון שקל השנה ו-130 מיליון שקל ב-2008. לדברי נג'יבי, "המרווחים ברשת נמוכים ביחס למרווחים הנהוגים בענף. אנחנו עובדים על בסיס מסה במכירות".



הרשת שהוקמה ב-2003 מונה היום 40 סניפים ומתכננת לפתוח עוד 20 סניפים עד סוף 2008, בהשקעה של 210-330 אלף שקל לסניף (בהתאם לגודל). בנוסף, הרשת תשלים השנה שיפוץ של 20 סניפים בהשקעה של 160-210 אלף שקל לסניף.



במהלך השנה הנוכחית תפתח הרשת סניפים בקסטינה, בקריית שמונה, ביוקנעם, בצומת ביל"ו, באשדוד וסניף שני בקריון, זאת בנוסף לסניפים שהרשת פתחה בתל-אביב ובדימונה.



לדברי נג'יבי, הרשת החליטה על פתיחת סניף שני בקריון היות והסניף הנוכחי אינו עומד בעומס, וכן בשל היעדר אפשרות הרשת להכפיל את רצפת המכירה בסניף הקיים.



רשת נעלי TOGO בחרה במגישת הטלוויזיה קארין מגריזו כפרזנטורית הרשת. על הופעתה בקמפיין תקבל מגריזו כ-45,000 דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן, בשקעה של 2.5 מליון ש"ח, כולל: טלוויזיה, שילוט חצות, עיתונות ארצית ומגזינית.
 
חברת TOGO הנעלה והלבשה מונה כיום 44 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. עד סוף שנת 2008 צופה החברה פריסה של כ -60 סניפים ברחבי הארץ.