Yellow החלה לשווק ירקות חתוכים במארזים

Yellow החלה לשווק ירקות חתוכים במארזים

הסדרה, פרי פיתוח בלעדי של חברת אסיף, מושקת באריזות המותאמות למעמד הכוסות ברכב . היקף ההשקעה במהלך: כ-500 אלף שקל


Yellow, רשת חנויות הנוחות של פז, מרחיבה את קטגוריית מזון הבריאות בהשקעה של חצי מיליון שקל, ומציעה בסניפיה נשנושי ירקות טריים לדרך. מדובר בחטיפי ירקות טריים, חתוכים, שטופים ומוכנים לאכילה, שפותחו על ידי חברת אסיף במיוחד עבור Yellow. בהמשך ישווקו בשיטה זו גם מארזים של פירות.


המוצר ישווק לראשונה בארץ לפי מודל הקיים בחנויות Tesco Express, SimplyFood, וברשתות הקמעונאות הגדולות באירופה ובארה"ב.


מארזי הירקות הורכבו לפי צבעים, בהתאם לקטגוריות הצבעים שקבעה מועצת הירקות: כתום (גזר), לבן (קולורבי וכרובית), אדום (פלפל אדום וצנון) וירוק (מלפפון, סלרי ופלפל ירוק). חטיפי הירקות ארוזים בכוסות מיוחדות שהותאמו למעמד הכוסות ברכב.