YOOP יוצאת בקמפיין תדמיתי ב-1.2 מיליון שקל |
||
גלובס | ||
חברת האופנה YOOP עולה לראשונה בקמפיין, אותו תוביל הדוגמנית ליאת בלו. הסלוגן שילווה את הקמפיין יהיה YOOP GOT THE LOOK. לדברי אלון פורמוסה, מנכ"ל ובעלי YOOP, בשנה האחרונה הרשת גדלה ופתחה חמש חנויות הארץ, ועתידה לפתוח עד סוף 2006 עוד כשמונה חנויות. לדבריו, ליאת בלו, יוצאת תוכנית הריאליטי "הדוגמניות" נמצאה מתאימה להיות פרזנטורית של המותג "בזכות היכולת שלה להדגיש את ערכי המותג המתחברים לעולם התוכן של הצעירים: אופנתיות, סקסיות, תעוזה, חוצפה ונעורים". |
YOOP יוצאת בקמפיין תדמיתי ב-1.2 מיליון שקל
6 באוקטובר 2005
X