איום חדש על הטמבוריות: הום סנטר פותחת רשת חנויות שכונתיות |
|
דה מרקר | |
הום סנטר תנסה לקחת נתח מהמכירות של הטמבוריות השכונתיות ותשיק רשת חנויות שכונתיות תחת השם HOME. בהקמת הרשת יושקעו כ-5.5 מיליון שקל בשנה הקרובה – מתוכם שלושה וחצי מיליון בהקמת שבע חנויות ושני מיליון בקמפיין פרסום. בימים אלה נפתחו שתי החנויות הראשונות של הרשת בכפר סבא וקרית אונו. לדברי רביב ברוקמאייר, מנכ"ל הום סנטר, ההבדל בין חנויות HOME לטמבוריות יהיה ב"נראות יותר עכשווית ומזמינה ומגוון שעונה יותר מכוון לצורך של שיפור פני הבית". לדבריו, לרשת יש פוטנציאל להגיע לפריסה של עשרות חנויות. החנויות יפעלו במודל של זכיינות ולשם הקמת חלק מהסניפים תרכוש החברה טמבוריות ברחבי הארץ. "באמצעות רכישת טמבוריות נוכל להבין יותר את הצרכים של הצרכן ואת תפעול העסק בצורה יעילה", הסביר ברוק מאייר. מאחורי המהלך עומד רצונה של הרשת להגיע לקהל שאינה מגיעה אליו כיום. הום סנטר ואייס, שתי הרשתות הגדולות בשוק חומרי הבניין וה"עשה זאת בעצמך" בישראל, חולשות על כ-25% מהשוק. יתר השוק מוחזק בידי מאות חנויות קטנות. הום סנטר לא פועלת בערים ובעיירות רבות בישראל, ובכך מחמיצה קהל. הום סנטר שקלה את המהלך כבר תקופה ארוכה וכבר לפני כשנה נחשף ב-TheMarker כי היא מתכוונת ליישמו. "רוב החנויות שלנו נמצאות בקרבת הערים ואנחנו רוצים לתת מענה לצרכים מיידים של לקוחות בערים עצמן – לשוכרי דירות, אזרחים ותיקים, קניות קטנות וצורך מיידי", אמר ברוקמאייר. בכל הנוגע למדיניות המחירים מסרה החברה כי "מדיניות המחירים תהיה כתף אל כתף לטמבוריות השכונתיות".
|
איום חדש על הטמבוריות: הום סנטר פותחת רשת חנויות שכונתיות
20 בדצמבר 2011
X