'בודי שופ' מתמתגת מחדש

'בודי שופ' מתמתגת מחדש

רשת חנויות הטיפוח והפינוק BODY SHOP יוצאת בתהליך מיתוג מחדש, בהשקעה הנאמדת בכ-5 מיליון שקל.


המיתוג כולל שדרוג ועיצוב מחודש של חנויות הרשת הקיימות (חיצוני ופנימי), פתיחת חנויות חדשות עם קו עיצובי חדש, שדרוג מוצרים קיימים ופורמולות, ופיתוח קו חדש של מוצרים. הרשת מונה כיום 36 סניפים בפריסה ארצית, ועתידה עד סוף שנת 2008 לפתוח 4 נוספים.


דני בר-און, מנכ"ל רשת BODY SHOP: "החלטנו לשדרג את נראות החנויות שישדרו קו נקי ונעים אשר מעניק הרגשה ביתית כשנכנסים אליהן. אני מאמין כי עד סוף 2009 יעוצבו כל החנויות, וכמובן כל החנויות שייפתחו בהמשך השנה יהיו בקונספט החדש".