האסטרטגיה השיווקית החדשה של Sogood תתמקד במשפחות |
||
TheMarker | ||
בחברה אומרים כי המהלך נעשה בעקבות מחקרים רבים, שמהם עלה כי ילדים ומשפחות רואים בחנויות הנוחות מתחם רלוונטי לעצירה משפחתית במהלך הדרך. רשת Sogood מונה כיום 165 סניפים, כשעד סוף השנה צפויים להיפתח עוד עשרה. בין המהלכים שמתכוונים לנקוט בסונול: שילוב מזון בריא לילדים, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופי תוכן המזוהים עם ילדים, קידום פעילויות חינוכיות ועוד. באחרונה חתמה החברה על הסכם עם חברת קונספט 4 סאקסס (C4S) שבבעלות יעל ארד, המתמחה באסטרטגיה שיווקית לילדים. |
האסטרטגיה השיווקית החדשה של Sogood תתמקד במשפחות
26 ביולי 2011
X