המותג האיטלקי אלקוט מפסיק ההתקשרות עם בריל |
|
כלכליסט | |
חברת בריל תפסיק להפעיל את רשת חנויות המותג האיטלקי ALCOTT בעקבות בקשתה של החברה האיטלקית להפסיק את ההתקשרות עם בריל פאשן, שהפיצה את המותג בישראל. בהודעה שהוציאה לבורסה הודיעה בריל כי בעלת המותג אלקוט, חברת SRL CARP הודיעה לה על הפסקת ההתקשרות עימה. בימים הקרובים ייפגשו הצדדים על מנת להסדיר את סיום ההתקשרות בפועל. בריל מציינת בהודעה כי הפסקת הפעילות לא צפויה להשפיע באופן מהותי על החברה. יצוין כי בריל לא הייתה זכיינית של המותג אלא מפיצה בלבד. בריל פתחה בישראל שלוש חנויות של המותג אלקוט – בקניון עזריאלי תל אביב, בשדרת ממילא בירושלים ובדיזנגוף סנטר בתל אביב. בכל אחת מהחנויות השוקעו 750 אלף שקל, לא כולל מלאי. מי שהביא את המותג לישראל הוא גידי גולדפינגר, מנכ"ל בריל פאשן, שהצטרף לקבוצה לאחר שזו רכשה את קונספט שיווק שקרסה. קונספט, שנוסדה על ידי גולדפינגר, הפעילה את חנויות לי קופר בישראל. השאיפה של בריל הייתה לפתוח עשרות סניפים בישראל, ובחברה ציפו כי המותג יתפוס בישראל שכן הוא מציע פריטים במחירים נוחים. מבריל פאשן נמסר: "למרות שביעות רצוננו מהצלחת המותג ומכירותיו בישראל, לצערנו לא קיבלנו את המענה הלוגיסטי והשיווקי הבינלאומי לו ציפינו, כמו להגיע להבנות מסחריות עם החברה האיטלקית בנוגע להשקעות עתידיות בפיתוח הרשת בישראל, ולכן נאלצנו להפסיק את ההתקשרות. אנו מודים לשותפים האיטלקים על שיתוף הפעולה ומאחלים להם הצלחה רבה". מעוניין/ת ברכישת זיכיון? לחץ/י כאן |
המותג האיטלקי אלקוט מפסיק ההתקשרות עם בריל
24 באוקטובר 2012
X