לוגו ותדמית חדשים למותג האופנה הספרדי מנגו – יפנה לנשים בוגרות יותר |
||
TheMarker | ||
שינוי הלוגו נעשה כהמשך ישיר לשינויים שנעשו בידי החברה בתקופה האחרונה, הן בקולקציות והן בחנויות החדשות, כמו גם השינוי בתדמית החברה והפרסום, ובמטרה להתאים לקהל לקוחות נשי בוגר יותר. החברה, אשר השתמשה באותו לוגו מאז נוסדה בשנת 1984, מחדשת לראשונה עם לוגו מחודש במראה נקי ופשוט, תוך שמירה על הד.נ.א והערכים של המותג – סגנון וסטייל ייחודי, מקוריות ונשיות והתאמה לסגנון של האישה העכשווית. |
לוגו ותדמית חדשים למותג האופנה הספרדי מנגו – יפנה לנשים בוגרות יותר
5 ביוני 2011
X