מאיה מילר מונתה לסמנכ"ל השיווק לצומת ספרים

מאיה מילר מונתה לסמנכ"ל השיווק לצומת ספרים

מילר, בעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, כיהנה בשנתיים האחרונות כמנהלת תקשורת שיווקית בחברת שטראוס מים ישראל בהן היתה אחראית למותג תמי 4, ולפני כן, כמנהלת מרקום בחברת פרוקטר אנד גמבל (G&P).


רשת צומת ספרים מונה כ-90 סניפים ברחבי הארץ.


לאחרונה הכריזה הרשת על האסטרטגית השיווקית החדשה שתלווה אותה בשנה הקרובה, תחת הכותרת "הבית של הספרות הישראלית", אשר ישים במוקד את קידום הסופרים והספרות הישראלית.