מוצרי בשר "אל גאוצ'ו" יימכרו ברשתות השיווק |
||
כלכליסט | ||
בעלי קבוצת נטו, עדי עזרא, ישווק בשר הפרימיום קפוא לרשתות השיווק, בהשקעה של 2 מיליון שקל. בשר הפרימיום ימותג תחת השם של רשת הבשרים הארגנטינאית "אל גאוצ'ו", שגם כן נמצאת בבעלותו של עזרא. קבוצת נטו מחזיקה ב-50% משוק הבשר הקפוא, שמגלגל מדי שנה 220 מיליון שקל מדי שנה, עם המותג טיבון ויל. השקת בשר הפרימיום הקפוא נועדה להגדיל את נתח השוק של נטו, יעד החדירה של המותג בשנה הראשונה הוא 5% ובשנה השנייה עוד 5%. המוצר צפוי להתחיל להימכר על המדפים עד ראש השנה. נטו תהיה חברת המזון הראשונה שתכנס לתחום בשר הפרימיום הקפוא בישראל. בשר הפרימיום מיובא מארגנטינה, ולאחר מכן נארז מבלי שהוא יעובד ויוזרקו אליו מים, כמו במוצרי בשר קפוא רגילים. לדברי מנכ"ל אל גאוצ'ו, ברנרדו בלחוביץ': "הבשר יהיה באיכות של מסעדה וההבדל במחיר מבשר רגיל יהיה שקלים בודדים. אנחנו מאמינים שכך נוכל לחדור באופן מהיר לשוק". |
מוצרי בשר "אל גאוצ'ו" יימכרו ברשתות השיווק
8 באוגוסט 2010
X