מותג חדש ל'בוניטה' |
||
The Marker | ||
רשת בוניטה משיקה מותג חדש בהשקעה כוללת של כ-500 אלף שקל. המותג, שייקרא צ'יקיטה בוניטה, יפנה לקהל יעד של נערות בגילאי 17-11. המותג ישווק בחנויות הרשת הבנויות בקונספט של SHOP IN SHOP(חנות בתוך חנות), כאשר בשלב הראשון תוצג קולקציית הנשים של הרשת במידות מוקטנות. בהמשך מתכננת הרשת להקים רשת עצמאית של המותג.
בנוסף, תנפיק הרשת כרטיס חבר לבנות צ'יקטה בוניטה בו יינתנו הנחות והטבות עבורן. במקביל, יושק פורום בו יוכלו הצרכניות הצעירות להציג את דעתן בנושא הבגדים.
קיים רצון בקרב בנות בחתך גילאים זה לקולקציה מהודרת, ולכן החלטנו ליצור את קולקציית צ'יקיטה בוניטה". ראובני הוסיפה כי היא צופה שעד סוף השנה הנוכחית תתפוס קולקציית בגדי הנערות נתח של 10%-7 מסך מכירות הפריטים ברשת. |
מותג חדש ל'בוניטה'
23 בספטמבר 2008
X