"סבון של פעם" משיקה סדרת מוצרי טיפוח לגבר

"סבון של פעם" משיקה סדרת מוצרי טיפוח לגבר

רשת מוצרי הטיפוח 'סבון של פעם' נכנסת לתחום הטיפוח הגברי ומשיקה את 'ג'נטלמן' – סידרת טיפוח לגבר בעיצוב של פעם.


לדברי אבי פיאטוק, מבעלי רשת 'סבון של פעם': "פיתוח הסדרה נמשך למעלה משנתיים, בהשקעה של 800 אלף שקל . הפיתוח התבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות בשוק הטיפוח הגברי שנבחנו בארץ ובעולם".


"אנו צופים להגדיל את מכירות החברה ולכבוש נתח שוק משמעותי בשוק מוצרי הטיפוח לגבר, הנאמד כיום בכ- 200 מיליון שקל בשנה", הוסיף פיאטוק.


הסדרה מעוצבת בהשראת קופסאות סיגרים וסיגריות וכוללת קצף גילוח, קרם לאחר גילוח, סבון קרם לפנים, שמן נוזלי וסבון מוצק.החדרת סידרת הטיפוח לגבר תלווה בתמיכה פרסומית של מודעות בעיתונות הארצית ובעיתוני הגברים.


רשת סבון של פעם הוקמה בשנת 1997 על-ידי אבי פיאטוק וסיגל קוטלר-לוי, אשר לאחרונה מרחיבים את פעילות הרשת בארצות-הברית ופותחים סניף נוסף בניו ג'רזי שבארה"ב.


החנות בניו ג'רזי מתווספת ל-20 סניפים בישראל ול- 26 סניפים הפועלים בחו"ל: בארצות הברית, קנדה, רומניה, פולין והולנד. מחציתם פועלים בשיטת הזכיינות. "חנות האם" של הרשת ממוקמת ברחוב שנקין בתל-אביב.