סבון של פעם נכנסת לראשונה לתחום האיפור
תשקיע 100 אלף דולר בסדרת לפי גלוס חדשנית לאיפור שפתיים. בהמשך צפויה הרשת להשיק מוצרי איפור נוספים
Ynet
16.07.07
סבון של פעם נכנסת לראשונה לתחום האיפור, ומשיקה סדרת ליפ גלוסים, בהשקעה של 100 אלף דולר. הסדרה תשווק תחת השם "ליפ-שיק", ותשווק בחנויות הרשת בארץ ובעולם.
סדרת ליפ-שיק, מעוצבת בהשראת אביזרי איפור משנות ה-50 עם מכסה זהב מהודר. בהמשך צפויה הרשת להשיק מוצרים נוספים בתחום האיפור וכן להרחיב את תחומי הפעילות שמשיקים לליבת העסקים של סבון של פעם. לדברי אלון דותן, מנכ"ל הרשת, "פיתוח מוצרי איפור יהווה את הסנונית הראשונה בהרחבת קטגוריית טיפוח הפנים הקוסמטי, ויהיה פתרון כולל למוצרי לייף סטייל לצרכן".
ברשת מעריכים, כי בעקבות הכניסה לקטגוריית האיפור, יגדל היקף המכירות, אך מסרבים לדבר על מספרים.
רשת סבון של פעם הוקמה ב-1997. הרשת מונה 25 סניפים בישראל ו-42 סניפים בעולם.