סופר־פארם פותחת מחלקות ספורט

בניסיון לפתח מנועי צמיחה נוספים שיאפשרו לרשת להתמודד עם ההאטה במכירות ועם שחיקת הרווחיות המאפיינת את ענף הקמעונאות, פונה סופר־פארם לתחום הספורט ומשיקה מחלקות ספורט ב־189 סניפיה בהשקעה של כ־5 מיליון שקל. במחלקות החדשות יימכרו בקבוקי שתייה וסרטים לספיגת זיעה לצד שעוני דופק, חטיפי בריאות ומשקאות איזוטוניים.



כמו כן תציב בהן הרשת מוצרים שנמכרו עד כה בבתי המרקחת, ובהם תוספי תזונה וויטמינים ייעודיים לספורטאים ומשחות להקלה בכאבי שרירים. הכניסה לתחום הספורט תכלול שיתוף פעולה עם אתר שוונג, שבמסגרתו יוקמו חנויות פופ־אפ משותפות במרתונים ואירועי ספורט שונים ברחבי הארץ. עופר לוי, סמנכ"ל השיווק של הרשת, העריך את שוק תוספי התזונה הייעודיים לספורט, לרבות משקאות, חטיפים וג'לים, בכ־40 מיליון שקל בשנה. "השאיפה שלנו היא להגדיל את הקטגוריה בהפיכת המוצרים לנגישים יותר ולחלוש על 15% עד 2015".




 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן