פומה מייבאת קולקציית נעלי ספורט ייחודית ל-TNT |
||
כלכליסט | ||
לראשונה, חברת פומה הבינלאומית תייבא קולקצייה ייעודית למותג אופנה ישראלי. יצרנית אופנת הספורט יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת האופנה TNT, במסגרתו יוקמו בסניפי הרשת סטנדים ממותגים בהם יימכרו קולקציות נעלי ספורט של פומה ייחודיות למותג הישראלי. הסטנדים ימותגו תחת השם PUMA FOR TNT. לחיבור אחראי איש יחסי הציבור זאביק דרור, המטפל בשני המותגים במשרדו. הפיילוט לשת"פ החל בכמה סניפים בעונה שעברה ולאחר שנמכרו מעל 4000 זוגות נעליים במחיר ממוצע של 300 שקל לזוג, הוחלט להרחיב את שיתוף הפעולה בין המותגים. בפעילות יושקעו חצי מיליון שקל. "אנשי פומה היו בביקור בארץ והתלהבו ממיקומי הרשת וגודל הסניפים שנע בין 150 ל-200 מ"ר", אמר אייל פינטו, סמנכ"ל פומה. "נציב סטנדים עם נעליים ב-36 סניפים מתוך 50 סניפי TNT. בשלב הבא יורחב השת"פ גם לקולקציית בגדים שתייבא פומה עבור החברה. כבר דנו בכל נושא הפיתוח, הכמויות והעיצובים, אבל זה מתעכב כי עוד אין הסכמות בנוגע למרווחים". פומה מוכרת את מוצריה בסיטונאות לחנויות מולטי ברנד, ביניהן חנויות פקטורי 54 וחנויות אופנה נוספות, אך עד כה לא ייבאה קולקציה ייחודית למותג ישראלי. בעולם, נעשתה פעילות מסוג זה עם המותג אמריקן איגל כאשר נמכרו מוצרי פומה בחנות הדגל בטיים סקוור. "בערכים של TNT חיפשנו מותג שמתחבר אלינו. פומה מתחבר ל TNT ברמת העיצובים, הספורט והרוח של המותג. אנחנו מבצעים את השת"פ הזה גם בחנויות הוניגמן קידס עם נעלי פומה לילדים, אבל הפוקוס הוא ב-TNT", אמר מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן. |
פומה מייבאת קולקציית נעלי ספורט ייחודית ל-TNT
6 במרץ 2011
X