פוקס תחל למכור אביזרים ומצעים

פוקס תחל למכור אביזרים ומצעים

חברת האופנה פוקס תכניס לחנויותיה אביזרים (אקססוריז) בהשקעה של 2 מיליון דולר. האביזרים יוצגו על סטנדים אשר יוצבו בעוד כחודשיים, ויכללו אביזרי שיער, עגילים, מחזיקים לטלפונים ניידים ועוד.


 


"אנחנו כל הזמן מחפשים איפה להתחדש ולאן להרחיב את המותג", אמר מנכ"ל פוקס הראל ויזל. לדבריו, השקת התחום בישראל היא בבחינת פיילוט לחנויות פוקס בחו"ל.



עד עתה הציעה פוקס אביזרים כמו צעיפים, כובעים וגרביים. תחום האביזרים נחשב לתחום שהמרווחים בו גבוהים מאוד, מאחר שעלויות הייצור נמוכות, אך הרווח הוא משמעותי רק כשמוכרים כמויות גדולות שכן המוצרים זולים.


 


הרעיון הוא למכור את האביזרים כמוצרים משלימים לקולקציה, כך שהם מעוצבים בהתאם לבגדים, אך בפוקס מתכוונים למכור את הסטנדים גם לחנויות אופנה נוספות. רשת האופנה קסטרו, שמוכרת גם היא אביזרים על סטנדים בחנויות, אף הרחיבה את הפעילות לרשת החנויות diva.



פרויקט נוסף שעליו עובדים במחלקת האביזרים של פוקס הוא מצעים, שיימכרו תחת מותגי פוקס. לדברי אלעד ורד, מנהל מותג האביזרים בפוקס, הפרויקט נעשה בשיתוף חברת המצעים ורדינון – שבאחרונה פורסם כי נרכשה על ידי רבוע כחול.


 


המצעים יימכרו בחנויות פוקס בייבי, פוקס קידס, ורדינון ובנקודות נוספות כמו המשביר לצרכן. ההשקעה בפיתוח המוצרים נאמדת בעשרות אלפי דולרים.



אלה אינם המוצרים הראשונים של פוקס שנמכרים מחוץ לכותלי חנויות הרשת. ורד, שאחראי גם על מכירת האקססוריז לנקודות מכירה נוספות, מספר: "יש לנו עוד 3,000 נקודות מכירה, המחלקה שלנו מכרה בסביבות 2 מיליון זוגות גרביים בעונה האחרונה במשביר לצרכן, בסופר פארם ועוד. גם מהנעליים של פוקס בייבי, שהתחלנו עם 5,000 זוגות בעונה הראשונה, מכרנו 50 אלף בעונה זו. זו פעילות שמייצרת מחזור של עשרות מיליוני שקלים", מסביר ורד.