קניון לב המפרץ מתחדש

קניון לב המפרץ מתחדש

קניון ’לב המפרץ’ בחיפה משנה את שמו ’CINEMALL’, ובכך מסיים תהליך מיתוג כולל שעובר הקניון בימים אלה באמצעות פרסום ירקוני בן נתן, למיצובו כאתר הבילוי המוביל של איזור הצפון.
 
במסגרת המיתוג זכה הקניון ללוגו חדש, תחת הסיסמה ’עולם חדש של בילוי ואופנה’, כמו-גם התקנת שילוט פנים וחוץ חדש ושיפוצם של החניונים, שבמסגרתו הם נצבעו וחולקו מחדש למתחמים בעלי שמות של דמויות מהסרטים כגון מתחם ’פיטר פן’ ומתחם ’טינקר בל’.
 
השלב השני של המיתוג כולל השקת מגזין מושקע ואתר אינטרנט פרטי. המגזין החדש, שגיליונו הראשון יצא לאור ב-11 ביולי, יופץ ב-100 אלף עותקים כאינסרט בידיעות אחרונות בכל אזור הצפון – מזיכרון יעקב ועד נהריה. המגזין ייצא בפורמט פרומו ויכלול תכנים המשיקים לשלושת עולמות התוכן של הקניון.
 
המיתוג ילווה בקמפיין פרסומי נרחב שיימשך חודש, בהשקעה העומדת על 5 מיליון שקל, ויכלול תשדירים בתחנות הרדיו האזוריות, באנרים באתרי אינטרנט מובילים כמו ynetו-MSN, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, ושילוט חוצות מסיבי בכל איזור הצפון. השילוט יכלול קירות ענק, בילבורדים, מכוונים, גשרים, אוטובוסים, תחנות אוטובוס ותחנות רכבת.
 
ניצן אריאל, מנכ"ל הקניון: "הקמפיין נועד לחשוף בפני הציבור הרחב את המהפך הדרמטי שעבר הקניון, והשקת מתחם הקולנוע החדש בחודש הבא תהיה גולת הכותרת של התהליך".