רשת האופנה קסטרו השיקה מהלך חדש, שלטענתה יגרום לעליית מדרגה בערכי מותג הג'ינס של החברה: לאחר מהלך פנימי של פיתוח גזרות ואיתור בדים נכונים, היא יוצאת במיתוג עמוק יותר של הקטגוריה.
הגזרות עצמן מתוייגות תחת שמות שייקלו על איתורן. כל גזרה מותגה על-ידי שם תנ"כי שילווה אותה באופן קבוע, ויפטור את הצורך לבחור מתוך בליל של גזרות שונות לאורך זמן. הצרכנים שיאתרו את הגזרה המתאימה להם, יוכלו לדבוק בה באופן חוצה פריטים.
החברה תערוך מיתוג של הג'ינס תחת הלוגו CJ, תוך שימוש בשפה מיתוגית אחידה נפרדת ממותג-האם.
המהלך מגובה במדריך אופנה הכולל המלצות ללוקים ולסטיילינג. כמו כן, העונה תשקיע קסטרו בהשקת הטרנד של הג'ינס הכהה הגולמי DARK JEANS.
הכרזה זו תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין פוסח על הטלוויזיה ומתמקד בפרסום על גבי קיר הענק בהלכה של ברעם פרסום מקורי, שילוט חוצות ועיתונות.