קרוקר משנה את פניה בעלות של 4 מיליון ₪ |
||
Bizportal | ||
רשת האופנה קרוקר יצאה במיתוג חדש, זאת לאחר 25 שנה בתחום האופנה. הקף ההשקעה במהלך זה עומד על כ-4 מ' שקל. המיתוג החדש יכלול קמפיין פרסום חדש, לוגו חדש וקידום להקת רוק צעירה. רק לאחרונה ראינו מהלך שיווקי של סלקום, אשר צירפה לשורותיה את להקת תיסלם בגרסה מצויירת וכבר ניתן לראות מהלכים דומים בחברות נוספות. המהלך השיווקי החדש של קרוקר משלב בתוכו בנוסף לדוגמנים, להקת רוק שנבחרה על ידי החברה. הלהקה תצא לסיבוב הופעות ארצי בסמוך לחנויות הרשת, ותחפש את זמר וזמרת הליווי, שיצטרפו בסופו של דבר אל סבב הופעות שיתקיים בנקודות קרוקר בחו"ל (איטליה, צרפת ואנגליה). הלהקה של "קרוקר" בשיתוף דוגמנים, תציג את קולקצית הקיץ של החברה בקטלוג. בנוסף לכך הקטלוג יציג את דרכה של הלהקה ויכלול דיסק עם שיריה. |
קרוקר משנה את פניה בעלות של 4 מיליון ₪
17 בפברואר 2009
X