תנאי זיכיון

תחום
דמי זיכיון100,000
תמלוגים4%
הון עצמי נדרש250,000
עלות השקעה מוערכת250,000 - 500,000

אודות הרשת

 

פיצה רונדו הוקמה בשנת 2014 וכיום פרוסה על פני 5 סניפים במרכז הארץ- רעננה, פתח תקווה, נתניה וראש העין.

הרשת מציעה תפריט מגוון של פיצות במחיר קבוע של 24₪ לפיצה משפחתית ללא תוספות. מלבד פיצות בתפריט ניתן למצוא סוגים שונים של מאפים, שתייה וקינוחים.

פיצה רונדו מפעילה מערך משלוחים עצמאי במקביל למערך משלוחים חיצוני של תן ביס וולט וסיבוס.

שילוב מערך המשלוחים הפנימי ומחירי הפיצה של רשת פיצה רונדו מהווים עבורה יתרון תחרותי כלפי מתחריה. הרשתות הגדולות הפרוסות כיום במדינת ישראל מציעות פיצות במחירים גבוהים כ- פי 2 (ואף יותר) מפיצה רונדו ולכן מבחינת מחיר אין לה תחרות עם אותן רשתות גדולות.

קהל הלקוחות של הרשת מבוסס בעיקרו על לקוחות חוזרים שנהנים פעם אחר פעם מהפיצות המשובחות והשירות הנעים של הרשת ולכן המטרה העיקרית שעומדת לנגד מנהלי הרשת כיום הוא להגיע לפריסה ארצית באמצעות מערך זכיינים וזאת על מנת לנסות ולהגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים באזורים גיאוגרפיים שונים  על פני מדינת ישראל.

הרשת הינה כשרה בהשגחת בד"צ בן יוסף ולכן פתוחה בימים א-ה ובמוצאי שבת. על כן, חלק מקהל לקוחות פוטנציאלי הינו המגזר המסורתי והדתי. מהלך אסטרטגי יהיה לפתוח חלק מהסניפים באזורים בהם רוב האוכלוסייה שומרת שבת.

מנהלי הרשת מאמינים כי השקעה בהון האנושי הוא נדבך מהותי בארגון מבוסס שרות ולכן השקעה במערך הזכיינים, הוא חלק בלתי נפרד מהסוד להצלחה.

הרשת תלווה באופן אישי זכיינים חדשים משלב הגיוס ועד התפעול השוטף של הסניף. הזכיינים יקבלו את כל חומרי הגלם ישירות מהרשת, והקשר בינם לבין הבעלים יהיה צמוד ומקצועי.

הצפי הוא להגיע בשנת הפעילות הקרובה לכ-10 סניפים חדשים של הרשת שינוהלו ע"י זכיינים ובשנה העוקבת לפעילות לעוד כ-10 סניפים. כלומר סה"כ בשנה השנייה יעמדו 20 סניפים של פיצה רונדו ברחבי הארץ.

 

בואו להיות זכיינים של רשת פיצה רונדו! התקשרו עכשיו 1700-720-70 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!

 

 

 

 

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה