תנאי זיכיון

תחום

הסיפור שלנו מתחיל בשנת 1919, אז פתח משה לנדוור בית קפה קטן ורומנטי באחד הרחובות הציוריים של מרכז ברלין. לצידו הקים בית קלייה בו עסקה המשפחה בקליית הקפה המשובח שהוגש במקום. בשנות הארבעים הפך קפה לנדוור לקפה הנפוץ במדינה, וסיפורו ארוג בסיפור צמיחתה של תל אביב המתפתחת והמדינה הצעירה שקמה בסוף העשור.

כיאה לגרמני קפדן, הנחיל לנדוור מסורת של מצויינות ואהבת קפה. תהליך הקלייה המדוייק והמוקפד הותווה כבר בימיו הראשונים של המפעל, ומסורת זאת מלווה אותו עד ימינו. בזכות כל אלה הפך "לנדוור" לשם נרדף לאיכות בלתי מתפשרת. בשנת 2004 חברו סטפן יוקוביץ, עופר קורן, ניר כספי ואורן מאור – מהיזמים הוותיקים והמנוסים בתחום המסעדנות וחיי הלילה של תל אביב – לבית הקלייה הוותיק, כדי להקים את רשת בתי הקפה לנדוור.

הרשת מונה מעל 60 סניפים, וממשיכה להתרחב במהירות.

למה כדאי להיות זכיין של לנדוור?

העצמאות בטוחה – זכיין הרוכש זיכיון מרשת לנדוור נהנה משני העולמות. מצד אחד הוא פותח עסק עצמאי משלו, שהוא הבעלים הכמעט בלעדי שלו. מצד שני, הוא לעולם אינו נותר לבדו במערכה כדי להתמודד עם הבעיות והסיכונים הכרוכים בפתיחת העסק וניהולו.

תמיכה – רשת לנדוור מספקת תמיכה מקצועית ותפעולית מקיפה לזכיין, בעזרתה יצליח להימנע מטעויות בהן נכשלים יזמים אחרים.

סיכון נמוך – לנדוור, שהוכיחה את עצמה ברמת המוצר, השירות ובשיטות המכירה. בלנדוור הזכיין מקבל פלטפורמה לייצור רווח מהיום הראשון, והסיכון הוא נמוך משמעותית מהסיכון הכרוך בפתיחת בית קפה עצמאי.

הדרכה – רשת לנדוור מספקת הדרכה ותמיכה לזכיין, שמעניקות גם לאדם חסר ניסיון או בעל ניסיון מצומצם בתחום, ידע וכלים להקים ולתפעל עסק מצליח ורווחי ללא קושי.

חדשנות – הרשת מתחדשת כל הזמן – מנות חדשות, משקאות, עיצובים, תפריטים, פיתוח משקאות ותערובות קפה, שיטות עבודה, כלי הגשה וכל זאת על מנת להפתיע את לקוחות הרשת בכל פעם מחדש. זכייני הרשת יכולים לתפעל את הסניף בראש שקט בידיעה שיש מי שדואג לפתח את הרשת בכל הרמות בכל זמן נתון. מה שעוזר להם להיות "שקטים" ולא לדאוג יותר מדי.

ליווי ראשוני – הרשת  מסייעת לזכיינים למצוא מיקום מוצלח לעסק, לעצב אותו, לגייס ולהדריך צוות עובדים ראוי ולהריץ את העסק עם פתיחתו.

ליווי שוטף – גם לאחר פתיחת העסק, ממשיך הזכיין ליהנות מתמיכה שוטפת של המערכת העסקית והשיווקית של הרשת. לאורך כל תקופת הזכיינות הוא מקבל עזרה, החל מגיוס עובדים, סיוע בהכשרם, איתור מיקומים, ועד לפיתוח יכולות ניהול.

מוניטין – לרשת לנדוור מוניטין רב והיא ידועה כרשת מצליחה ומשגשגת.
כבר בימים הראשונים להפעלת העסק, הזכיין נהנה מתדמית הרשת, דבר אשר תורם למחזורי הסניף ולתדמיתו.

 

איך אנחנו מזהים זכיין מנצח?

כרשת מתפתחת, המקימה מדי שנה עוד ועוד סניפים ברחבי הארץ, אנו בוחרים בקפידה את כל הזכיינים שלנו.
לפיכך, לפני שפונים אלינו לבקשת זכיינות, חשוב לדעת מה הרשת מחפשת אצל מועמדיה.
זכיין ברשת לנדוור אינו חייב להיות בעל ניסיון ניהולי או יזמי קודם. עם זאת, חשוב לנו שיעמוד בכל הקריטריונים הבאים:

• הכרה ובחירה מושכלת במותג "קפה לנדוור"
• יחסי אנוש טובים מאוד
• שירותיות כערך עליון
• חריצות, התמדה ומוכנות לשעות רבות של עבודה והשקעה
• אמינות
• להט להצלחה ומוטיבציה להתפתח
• איתנות פיננסית

הכניסה לזכיינות בלנדוור עוברת בדרך מאוד מוסדרת וברורה, ומתבצעת בצורה יסודית ומעמיקה.
כל זאת על מנת להבטיח פתיחה ותפעול של סניף מוצלח ורווחי הפועל ברוח הרשת.

אז בואו והצטרפו להצלחה שלנו!

רוצים להיות זכיינים של קפה לנדוור? התקשרו עכשיו 072-3307915 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

 

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה