אופנת MAM'Z יוצאת בקמפיין חדש |
||
גלובס | ||
מותג האופנה הישראלי לצעירים MAM'Z (מאמ'ז) עולה בקמפיין לקולקציית קיץ 2006 בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל. את הקמפיין מוביל כוכב ה-MTV הישראלי, ג'ייסון דנינו-הולט בן ה-19, שיקבל 40 אלף עבור שירותיו. הקמפיין יכלול פוסטר מדיה בתחנות אוטובוסים, פוסטרים בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות הארצית, קטלוג גלויות ויחסי ציבור. תכניתו של דנינו-הולט "Switched on" המשודרת בתחנות MTV ברחבי אירופה תעלה לעונתה השנייה ב-30.4.06, ותשודר מעתה גם ב-MTV ישראל. חברת MAM'Z הוקמה ב-2002 על-ידי האחים מיטל נחמיאס ודודו מלאך, המשמשים כיום כמעצבי המותג, ונרכשה בשנת 2005 על-ידי איש העסקים ציון אליסף. כיום מונה הרשת שבעה סניפים ברחבי הארץ ומשווקת לכ-70 חנויות אופנה. |
אופנת MAM'Z יוצאת בקמפיין חדש
17 באפריל 2006
X