ארומה ישראל מרחיבה פעילות בתחום המוזיקה. לאחר שהשיקה את המותג Aroma music Bar נכנסת החברה לתחום ההפקה.
ארומה הקימה חברה משותפת עם בני מנשה, לשעבר סמנכ"ל מסחרי בהד ארצי, שתתמקד בפיתוח מותג המוזיקה של הרשת, הפקות משותפות עם חברות התקליטים ועם אמנים ומכירת תוכן סלולארי.
מותג Aroma Music Bar הושק לפני כשנה ומבוסס על המודל של מותג Hear Music שהקימה רשת סטארבקס בארה"ב, הנחשב כיום לבעל היקף מכירות הדיסקים הגדול ביותר בארה"ב. תחת מותג ארומה מיוזיק בר הושק בשנה האחרונה בבלעדיות תקליט האוסף של אביב גפן. לאחרונה, נתנה הרשת חסות ראשית למופע של הזמרת לורן היל.
במסגרת הכניסה לתחום ההפקה, תשיק הרשת תקליט חדש של ארקדי דוכין, לאחר החגים, שתוכנן והופק במיוחד עבור ארומה ישראל. התקליט יכלול שירי COVER לשירים של זמרים ידועים, שנבחרו על ידי ארקדי דוכין.
התקליט יופץ באופן בלעדי בסניפי ארומה ישראל בשלב ראשון, ולאחר שלושה חודשים יצא גם לחנויות המוסיקה. היקף ההשקעה במהלך – כמיליון שקל. ההשקה תלווה בקמפיין שהופק באופן עצמאי ברשת.
רשת ארומה ישראל מונה 73 סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2008 תפתח הרשת 15 סניפים נוספים. בנוסף, מפעילה הרשת 2 סניפים בארה"ב וסניף נוסף בקנדה.