ישראל ממו, הבעלים של רשת אשה אשה למידות גדולות, מקים רשת לבגדי גברים. שמה של הרשת החדשה יהיה "גבר גבר". החנות הראשונה תיפתח ככל הנראה בקיץ, ולרשת מובטחים שלושה מיקומים: בקניון עזריאלי, בקניון מלחה בירושלים ובקריון בצפון.
ההשקעה בשלב הראשון נאמדת ב-250 אלף דולר שיוקדשו ברובם לבניית הקולקציה על ידי מעצבים איטלקיים.
"אופנת הגברים מאוד התפתחה באחרונה וחיפשנו כיוון בו אנחנו יכולים להיות מבודלים", מסביר ממו. "החלטנו ללכת על קו איטלקי, ושכרנו שני מעצבים יוצאי ורסאצ'ה שעובדים כרגע באיטליה על העיצוב עם דגש על סגנון חיים, נוחות וחומרי גלם איכותיים".
לדבריו, בדומה למיצוב רשת הנשים, גם בגדי הגברים יתומחרו בינוני-גבוה, ויפנו לגברים בגילאי 25 ומעלה. המידות ינועו מ-42 ומעלה, וממו עדיין לא החליט אם פרזנטור שישכור יהיה ישראלי או איטלקי שיתאים לרוח הקולקציה. "כרגע אנחנו מממנים את הפעילות, אבל יש איש עסקים איטלקי שמתעניין בהבאת הקונצפט לאיטליה ופגשתי גם מישהו מאבו דאבי שהתלהב והבטיח לבוא לישראל בדרכון זר. אם הרשת תעבוד טוב הוא ישקיע כסף".
תחום הגברים זכה בשנה האחרונה ללא מעט תשומת לב עם פתיחתן של שתי רשתות: ML men, הרשת הגברית של אבי מלכה, הבעלים של מתאים לי, שבחר בשחקן מכבי תל אביב לשעבר גיא גודס לייצג אותה, ובגיר, יצרנית החליפות, שפתחה לראשונה חנויות ועלתה בקמפיין עם דודי בלסר. "לדעתי אף אחד לא יצא עם חזון, כולם מוכרים אותו הדבר", אומר ממו.
בתוך כך נודע כי רשת אשה אשה, שמונה 18 סניפים בבעלות מלאה, סיימה את 2006 עם גידול של 22% במכירות – לכ-33 מיליון שקל. ב-2006 לא נפתחו חנויות חדשות, כך שמדובר בגידול באותו מספר חנויות. "ב-2007 נפתח עוד 6 חנויות, מהן חנות קונצפט בצפון דיזינגוף", מכריז ממו. מדובר באזור בו לא פועלות רשתות, אלא בעיקר בגדי מעצבים, אך ממו משוכנע כי יש לרשת מה לתרום לרחוב.
השנה צפויה החברה לפתוח חנויות גם בארה"ב. ממו חבר לחברה אמריקאית שמתמחה ברכישת שלדים בורסאיים. בשלב ראשון ייפתחו 5 חנויות במינסוטה, ניו יורק, לוס אנג'לס ולאס וגאס. "ההשקעה בחו"ל נאמדת ב-10 מיליון דולר, והרוב בידי החברה האמריקאית".
עד היום נעשה מרבית הייצור (70%) של אשה אשה בישראל וגם מחוץ לישראל מדובר בייצור ביעדים קרובים כמו טורקיה. ממו, שהחל את דרכו כמתפרה עצמאית בסוף שנות ה-70, לא מתלהב מהנהירה אחר הייצור הזול בסין, על אף שמדובר בחיסכון של כ-50% בעלויות. "חלק גדול מהבגדים שלנו לא ניתן לייצר בסין בגלל המורכבות של סוגי בד והעיצובים. בנוסף, כשאנחנו מתחילים את העונה, אנחנו לא יודעים בדיוק מה יהיה הביקוש – ולכן הייצור בישראל או בטורקיה נותן לנו גמישות וזמינות, ומאפשר להתאים את עצמנו ולא להיתקע עם מלאים".
תקציב הפרסום של אשה אשה יהיה 750 אלף דולר ב-2007, תקציב נמוך יחסית, והרשת לא תעלה קמפיין טלוויזיוני. הפעם היחידה שעלה קמפיין של הרשת היתה כששרון איילון ("קחי אותי שרון") היתה פרזנטורית שלה. "היא היתה אייטם כל כך בולט, שחבל היה לא לנצל את זה, אבל באופן כללי להשקיע הרבה כסף בטלוויזיה זה לא נכון בעיני", מסביר ממו.
לדבריו, קשה למצוא פרזנטורית למידות גדולות כי היא צריכה להיות מוכנה להזדהות עם מידות גדולות מצד אחד, וגם הלקוחות, שלדבריו כוללות שופטות ונשות עסקים, יוכלו להזדהות איתה. "מיכאלה ברקו היתה ליהוק גאוני", הוא אומר. כיום מייצגת את החברה שחקנית הכדורסל מירב דורי.