כפר השעשועים חתמה על הסכמי שיווק בלעדיים |
||
Nrgמעריב | ||
רשת חנויות הצעצועים וכלי כתיבה "כפר השעשועים" חתמה על הסכמי שיווק בלעדיים לקראת החזרה לבית-הספר עם שלושת מותגי האופנה "פוקס", "רנואר" ו"קונברס", בהיקף של 3 מיליון שקל. לדברי אבי כץ, מנכ"ל קבוצת "כפר השעשועים", מגמת המיתוג והדרישה למוצרים אופנתיים בקרב ילדים ובני נוער מתחזקת ומורגשת גם בשוק מוצרי בית-הספר. "בחתימת הסכמי השיווק עם שלושת מותגי האופנה המובילים, מבקשת הרשת להרחיב את רפרטואר המוצרים המיועדים לקהל התלמידים הבוגר יותר", מסר כץ. לקראת החזרה לבית-הספר, מצפים ברשת למכור כ-30 אלף תיקים וילקוטי בית-ספר, מתוכם 20 אלף תיקים בעיצובים האופנה עימם נחתמו ההסכמים. על פי נתוני הרשת, מוערך היקף מכירות תיקי הגב והילקוטים בתקופת החזרה לבית-הספר ב-20 מיליון שקל, ומכירות תיקי הגב והילקוטים ב"כפר השעשועים" נאמדות ב-7 מיליון שקל. |
כפר השעשועים חתמה על הסכמי שיווק בלעדיים
24 ביולי 2006
X