פעמית: רשת חדשה לכלים חד-פעמיים

פעמית: רשת חדשה לכלים חד-פעמיים

חברת "פעמית" אשר מייצרת ומשווקת כלים חד פעמיים בשוק המוסדי, פותחת רשת קמעונאית תחת השם "פעמית סטור", בהשקעה של שני מיליון שקלים.


בשלב ראשון נפתחו שני סניפים בירושלים ובפתח תקוה, כשהתוכנית היא לפתוח שני סניפים נוספים עד סוף 2007. היקף ההשקעה הכולל במהלך עומד על 2 מיליון שקל.


בחנויות ניתן למצוא מגוון מוצרים חד פעמיים לאירוח, לבישול ואפייה וכן מוצרים משלימים כגון חומרי ניקוי, נרות, פתרונות כוללים לימי הולדת ועוד.


לדברי עזר שר שלום, מבעלי החברה: "הקונספט המרכזי של הרשת מבוסס על רשתות של "עשה זאת בעצמך". עד כה שווקו כלים חד פעמיים בחנויות שכונתיות וברשתות השיווק, וכעת מוצע לצרכן מענה כולל בתחום הכלים החד פעמיים והמוצרים המתכלים המשיקים לקטגוריה."


שר שלום צופה כי פעילות הרשת הקימעונאית תגדיל את מחזור המכירות השנתי של החברה  בכ – 30% עד סוף השנה.


במסגרת ההיערכות לחגים, ולרגל פתיחת הסניף החדש במתחם פאואר סנטר בפ"ת, משקיעה החברה 300 אלף שקלים בקמפיין תחת הסיסמא "כן, הכל חד פעמי".


חברת "פעמית" קיימת משנת 82 ופעלה עד כה בעיקר בשוק המוסדי. החברה מגלגלת כ – 40 מיליון שקלים בשנה ומייבאת מותגים בתחום הכלים החד פעמיים כגון "אקסטרה", "דרנל" ו"אקו פק".


בין הגופים להם מספקת החברה פתרונות ניתן למצוא את משרד הבטחון, חיל האוויר, המשטרה, חברות הסעדה, רשתות מזון מהיר ובתי קפה ברחבי הארץ.