קסטרו תפתח חנות נעליים בכפר סבא

קסטרו תפתח חנות נעליים בכפר סבא

קסטרו בודקת אפשרות להתפתח בתחום הנעליים. ל-TheMarker נודע כי החברה תפתח חנות מתמחה לנעליים בקניון ערים בכפר סבא. בשוק טוענים כי החנות תשמש כפיילוט, שאם יצליח, ייפתחו בעקבותיו חנויות דומות במרכזי קניות נוספים. החנות תוקם על הכיכר של קניון ערים והיא תשתרע על שטח של 60 מ"ר. בקניון ישן כבר חנות אחת של diva ושתי חנויות אופנה של קסטרו, אחת לגברים ואחת לנשים.


בסוף יולי 2005 הודיעה קסטרו כי היא מרחיבה את שטח התצוגה והשירות של תחום הנעליים והתיקים במתחם קסטרו תל אביב. המתחם משתרע על שטח של כ-80 מ"ר ובהקמתו הושקעו – לפי דיווחי החברה – כחצי מיליון שקל. השטח שהורחב בא על חשבון החנויות Stuff וסבון של פעם שיצאו מקסטרו תל אביב, חנות הדגל של הרשת הפועלת בדיזנגוף סנטר.


קסטרו מפעילה כיום בישראל כ-87 חנויות במותגים קסטרו וקסטרו מן. כ-17 מהן מופעלות בזיכיון וכל השאר בבעלות. לחברה גם כ-19 חנויות אופנה, חלקן בחו"ל. בין היתר פועלת קסטרו בגרמניה, שם הן מוחזקות בבעלות קסטרו גרמניה (בה מחזיקה קסטרו 49% וחברת Heine מחזיקה 51%). כמו כן לחברה כ-10 חנויות ברוסיה (בזיכיון) ויש לה הסכמי זכיון בתאילנד, אוקראינה, לטביה, ליטא, שוויץ ורומניה.


מחזור הפעילות של קסטרו לתשעת החודשים הראשונים של 2005 הסתכם ב-291.7 מיליון שקל לעומת 262.1 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2004 – גידול של כ-11.3%. למרות הצמיחה במכירות, קסטרו כבר מתקשה לגדול בישראל בתחום האופנה על ידי פתיחת חנויות חדשות, ולכן היא מחפשת צמיחה על ידי הרחבת הפעילות לתחומים נוספים.


בספטמבר 2005 הקימה קסטרו רשת אביזרים תחת המותג diva. הרשת הוקמה בשותפות (50%-50%) עם חברת DCK Concessions UK, חברה בריטית הנחשבת לאחת מיצרניות האביזרים הגדולות בעולם והבעלים של רשת diva הבינלאומית. החברה המשותפת משקיעה 16 מיליון שקל בהקמת הרשת, אשר מונה כיום שמונה חנויות ואמורה על פי הצהרות החברה למנות 30 חנויות עד סוף 2006. הרשת החדשה מנוהלת בנפרד מקסטרו ובראשה עומד דני טורקניץ.


תגובת דובר קסטרו: "איננו נוהגים להתייחס לנושאים אסטרטגים של החברה".