רשת איל מקיאג' רכשה את הבעלות על המותג העולמי IL MAKIAGE |
||
אורנה יפת, כלכליסט | ||
שנתיים וחצי לאחר שנרכשה על ידי איש העסקים אורן הולצמן, עובר מותג האיפור איל מקיאג' מתיחת פנים ומכוון לזירה הבינלאומית. החברה דיווחה כי רכשה את הבעלות על המותג העולמי IL MAKIAGE, מידי המייסדים של החברה, ישראלים המתגוררים בארה"ב, סם ואילנה הרכבי. לזוג הרכבי היה בעבר סניף בניו יורק שנסגר, והם נתנו זכיינויות לסניפים נוספים בעולם. הרכישה נעשתה על מנת להתרחב לחו"ל, אך הרשת סירבה לחשוף את עלותה. כבר ברבעון האחרון של 2016 מתכננת הרשת לפתוח חנות ראשונה של איל מקיאג' באזור הסוהו בניו יורק. "לא יכולתי לפתוח חנויות בחו"ל לפני שרכשתי את המותג", מסביר הולצמן. "שם המותג היה של משפחת הרכבי וזה מנע ממני פיתוח בחו"ל". לדבריו, הוא כעת הוא מחפש לוקיישנים בסוהו לפתיחת חנות דגל. "אנחנו לא מתכוונים להשתגע עם פתיחת חנויות בחו"ל", אומר הולצמן. "מהלך של שכפול הצלחה בחו"ל הוא לא קל ואנחנו נכנסים לזה בעיניים פקוחות. אחרי ניו יורק המטרה היא להתפתח בצפון אמריקה". במסגרת השינוי הוחלף שמה של הרשת בארץ לאיל מקיאג' ניו יורק. ברבעון הקרוב תשיק החברה לראשונה אתר מכירות בינלאומי. הולצמן, רואה חשבון במקצועו, רכש את איל מקיאג' תמורת 11 מיליון שקל ביולי 2013 במסגרת הסדר נושים, לאחר שצברה חובות של עשרות מיליוני שקלים. "כשרכשתי את החברה המכירות שלה היו כ־45 מיליון שקל והיום הן עומדות על 80 מיליון שקל", אומר הולצמן.
מעוניינים בזכיינות לאחת מהרשתות החזקות ביותר בשוק? לחצו כאן |
רשת איל מקיאג' רכשה את הבעלות על המותג העולמי IL MAKIAGE
28 במרץ 2016
X