אווזי עולה לראשונה בקמפיין תדמיתי

אווזי עולה לראשונה בקמפיין תדמיתי

רשת אווזי עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה תדמיתי עם הסלוגן המוביל: "אווזי האמיתי יש רק אחד". כוכבות הקמפיין הן ג. יפית ומאיה ישעיהו. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום ג.יפית בהשקעה של מיליון וחצי שקלים. הקמפיין יעלה למשך שבועיים בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים.


הרקע לקמפיין – בשנים האחרונות קמו מתחרים וחקיינים רבים לרשת מסעדות הגריל "אווזי", חקיינים שניסו לאמץ את קונספט המסעדה והאירוח ואף לחקות את שמה, כך התפשטו מסעדות רבות בישראל בעלות שמות דומים ויצרו בלבול בקרב הצרכן הפשוט.


כמו כן, מדגיש הקמפיין מסרים מרכזיים מערכי הליבה של רשת "אווזי" השמה דגש על אירוח לבבי, משפחתיות ואוכל ישראלי איכותי.


"מטרת קמפיין זה" אומר איציק לוי מנכ"ל רשת "אווזי" "הנה לבדל את המותג 'אווזי' בפני הצרכן ולתקן את העיוות שנוצר במשך שנים. זהו מהלך אסטרטגי גדול עבורנו".


בנוסף לקמפיין הטלוויזיוני תציב רשת "אווזי" בובות בדמותה של ג.יפית בגודל טבעי בכל 13 סניפי הרשת המעבירות ומדגישות את המסר: "אווזי האמיתי יש רק אחד". בובותיה של ג. יקשרו ויזואלית בין הקמפיין הפרסומי לבין סניפי הרשת ברחבי הארץ.


"אווזי" הינה רשת מסעדות גריל אשר הוקמה בשנת 1970. הרשת בבעלותם של חמישה שותפים עסקיים שהיו ממקימיה ומעסיקה כיום למעלה מ-600 עובדים.


רשת אווזי צמחה בהדרגה ומפעילה כיום 13 מסעדות בפריסה כלל ארצית, החל מחיפה ועפולה בצפון ועד באר-שבע בדרום. ברשת מבקרים מדי חודש כ-200,000 סועדים. בשנת 2005 הסתכם סך הכנסותיה של רשת "אווזי" ב-100 מיליון ₪.