לי קופר מרחיבה פעילותה במזרח אירופה

לי קופר מרחיבה פעילותה במזרח אירופה

קונספט שיווק, זכיינית מותג הג'ינס לי קופר, מרחיבה פעילותה במזרח אירופה. הרשת הודיעה, כי בכוונתה להפעיל עד סוף שנת 2007 כ- 100 חנויות במזרח אירופה, ובשלב הבא להתרחב למדינות נוספות.
 
כיום מפעילה קונספט שיווק 38 חנויות של המותג ברומניה, אוקראינה, סרביה ובולגריה. לדברי חיים חורש, סמנכ"ל התפעול בקונספט שיווק, החנויות החדשות ייפתחו ברומניה, בולגריה, סרביה, הונגריה וסלובקיה.
 
עיקר פעילותה הבינלאומית של קונספט שיווק היא ברומניה. החברה החלה לפעול שם בשנת 2005. בשנה האחרונה נפתחו ברומניה 12 חנויות, ובימים אלה פתחה שם החברה את הסניף ה-20 של לי קופר, בעיר סיביו.


קונספט שיווק מחזיקה ב-55% ממניות החברה ברומניה, וביתרת המניות מחזיק רונן חליבה, המשמש כמנכ"ל החברה ברומניה. בכוונת החברה להרחיב בשנה הקרובה את פעילותה במדינה ולהגיע לכ-30 חנויות.
 
קונספט שיווק, בבעלות גידי גולדפינגר, מפעילה כיום 80 חנויות לי קופר בישראל ובחו"ל. בנוסף, מפעילה החברה את רשת בלו-בירד המונה כ-20 חנויות ומחזיקה בזכיון של חברות הגלישה ריפ-קרל ונו-פיר, וכן במותגי ההנעלה גלוב וסנוק. על פי דיווחי החברה, מחזור המכירות שלה צפוי לעמוד השנה על כ-240 מיליון שקל, לעומת 170 מיליון שקל בשנת 2005.